بازدید 3663
۱
گره تازه در بازگشت یک فدراسیون به شرایط عادی

ادامه بندبازی در ژیمناستیک؛ درگاهی سرپرستی بدون ابلاغ را نپذیرفت!

حرف هاشمی این است که حضور شخص سرپرست در کارزار انتخاباتی، اصل بی‌طرفی و رقابت سالم را خدشه دار می‌کند که حرف درستی است و ورزش کشور از این زاویه بارها آسیب دیده است.
کد خبر: ۱۲۱۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ 18 December 2023

ادامه بندبازی در ژیمناستیک؛ درگاهی سرپرستی بدون ابلاغ را نپذیرفت!

قرار بود امروز رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک به عنوان سرپرست موقت این فدراسیون معرفی شود، اما این اتفاق به شکل عجیبی رخ نداد.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز زهرا اینچه‌درگاهی رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک، سلیمانی دبیر معزول فدراسیون، عابد حقدادی رییس فدراسیون، نماینده بازرسی و نماینده حراست و نماینده امور مجامع در محل فدراسیون ژیمناستیک حاضر شدند تا درگاهی را به عنوان سرپرست موقت این فدراسیون معرفی کنند اما با وجود تمام مقدمات، این اتفاق نیفتاد. 

دلیل این موضوع ابلاغ نشدن حکم برای اینچه درگاهی از سوی وزیر عنوان شده است. 

آرش فرهادیان در مورد تغییرات در فدراسیون ژیمناستیک و عدم پذیرش درگاهی به دلیل نداشتن ابلاغ قانونی، اظهار کرد: قرار بود او را به عنوان سرپرست معرفی کنیم و تغییر و تحول اتفاق بیفتد اما او به این دلیل که ابلاغ کتبی ندارد ، سرپرستی را قبول نکرد!

فرهادیان در پاسخ به این سوال که آیا باز هم قرار است اینچه‌درگاهی به عنوان سرپرست معرفی شود؟ افزود: به هر صورت با توجه به اتفاقاتی که در فدراسیون جهانی افتاده او به عنوان سرپرست معرفی خواهد شد. البته باید با او صحبت کنیم‌.

فدراسیون ژیمناستیک از تیر ۱۴۰۰ که دوره ریاست اینچه درگاهی به پایان رسید تاکنون بدون رئیس اداره شده است. انتخابات این فدراسیون اسفند سال گذشته انجام شد و عابد حقدادی به عنوان رییس فدراسیون در مجمعی جنجالی و خارج از قواعد و ضوابط انتخاب شد.

با توجه به فرآیند معیوب آن انتخابات و گزارش نماینده فدراسیون جهانی، فدراسیون بین‌المللی حقدادی را به عنوان رئیس قبول نکرد و اکنون قرار است آن انتخابات عجیب ابطال و  درگاهی به عنوان سرپرست تا برگزاری مجمع قانونی معرفی شود. 

مشکل اینجاست که وزیر ورزش کیومرث هاشمی در همه احکام موقت سرپرستی خود در دور جدید، قید می‌کند که سرپرست منصوب اجازه ثبت نام و شرکت در روند انتخابات ریاست را ندارد.

در واقع حرف هاشمی این است که حضور شخص سرپرست در کارزار انتخاباتی، اصل بی‌طرفی و رقابت سالم را خدشه دار می‌کند که حرف درستی است و ورزش کشور از این زاویه بارها آسیب دیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مشکل خود حضور هاشمی و پولادگر و ..در ورزش هستش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست