بازدید 2822

چرخش ۱۸۰درجه کمیته المپیک؛ درگاهی جای حقدادی!

در حالی که شنیده می‌شود تا چند روز آینده درگاهی به عنوان سرپرست موقت منصوب خواهد شد تا طی سه ماه مجمع انتخاباتی را برگزار کند، ناگهان کمیته المپیک بار دیگر دعوت‌نامه رسمی را برای حقدادی فرستاد!
کد خبر: ۱۲۰۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ 03 December 2023

چرخش ۱۸۰درجه کمیته المپیک؛ درگاهی جای حقدادی!

در یک تغییر ۱۸۰ درجه‌ای که نشان از سردرگمی مقامات ارشد ورزش ایران دارد، دعوت‌نامه حقدادی باطل شد و از زهرا اینچه درگاهی برای شرکت در مجمع کمیته ملی المپیک دعوت به عمل آمد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که دوره ریاست درگاهی مدتهاست به پایان رسیده، اما به دلیل ایراد واضح در برگزاری مجمع فدراسیون ژیمناستیک و اقدامات غیرقانونی ، فدراسیون جهانی رئیس بیرون آمده از آخرین مجمع را قبول ندارد و همچنان درگاهی را رئیس رسمی مس شناسد.

حالا در حالی که شنیده می‌شود تا چند روز آینده درگاهی به عنوان سرپرست موقت منصوب خواهد شد تا طی سه ماه مجمع انتخاباتی را برگزار کند، ناگهان کمیته المپیک بار دیگر دعوت‌نامه را برای حقدادی فرستاد!

کمیته ملی المپیک چندی قبل نامه‌ای با امضای مناف هاشمی دبیرکل این کمیته برای عابد حقدادی ارسال کرد و در آن از رئیس فعلی فدراسیون جنجالی ژیمناستیک برای حضور در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که روز سه‌شنبه 14 آذر ماه برگزار می‌شود، دعوت کرده بود.

این موضوع واکنش‌هایی را به دنبال داشت؛ زیرا فدراسیون جهانی ژیمناستیک زهرا اینچه درگاهی را به عنوان رئیس قانونی فدراسیون ژیمناستیک به رسمیت می‌شناسد و انتخابات اسفند ماه سال گذشته این فدراسیون را قبول ندارد.

بر همین اساس محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک امروز (یکشنبه) با ارسال نامه‌ای به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که با توجه به شرایط موجود، دعوت‌نامه حقدادی ابطال شده و باید اینچه درگاهی در مجمع حضور پیدا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست