بازدید 2375

خسارت انفجار گاز در میاندوآب به ۹ واحد مسکونی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: انفجار گاز در محله کوی جهادگران این شهر، به ۹ واحد مسکونی خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۱۲۱۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 18 December 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سامان محمدی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براثر انفجار گاز شهری در محله کوی جهادگران این شهر، یک واحد مسکونی تخریب و به هشت واحد مسکونی اطراف آن نیز خسارت زیادی وارد شد.

وی اضافه کرد: با اعلام این حادثه آتش‌سوزی، ۲ تیم آتش‌نشانی شامل هشت نفر به محل اعزام شدند و ضمن مهار کردن آتش، علت آن را هم بررسی کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه هنگام انفجار کسی در خانه نبود، گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد که این انفجار بر اثر نشت گاز از شلنگ بخاری اتاق خواب این واحد مسکونی روی داده است.

وی افزود: در این حادثه، خسارت زیادی نیز به این واحد مسکونی وارد شده به طوری که ستون و سقف آن به شدت تخریب شده و با توجه به اینکه انفجار با آتش‌سوزی همراه بوده، بیشتر اسباب و اثاث منزل طعمه حریق شده است.

محمدی گفت: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش سوزی است.

فوت یک مرد ۵۱ ساله بر اثر استنشاق دود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب همچنین با اشاره به حادثه دیگری، گفت: یک‌ مرد ۵۱ ساله در یکی از باغات حوالی میدان عاشورا این شهر اقدام به گرم کردن خود به وسیله آتش زدن چوب در یک اتاقک بسته کرده بود که استنشاق دود حاصل از ذغال منجر به خفگی وی شد.

وی اضافه کرد: جسد این مرد برای انجام کارهای قانونی به سردخانه بیمارستان این شهر انتقال داده شد.

میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و جمعیت شهری آن حدود ۱۵۰ هزار نفر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم