بازدید 4376

پاتک سپاهان به تیم‌های داخلی در پنجره نیم فصل

کد خبر: ۱۲۱۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 17 December 2023

خریدهای خارجی بی کیفیت ساکت در سپاهان باعث پشیمانی مدیران ارشد تیم اصفهانی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه سپاهان در تدارک تقویت تیم برای نیم فصل دوم با جذب بازیکنان ایرانی است و دیگر قصد ندارد سراغ بازیکنان خارجی بنجل و گرانقیمت برود.

باشگاه سپاهان در ۲ فصل اخیر بازیکنان خارجی عجیب و غریبی جذب کرد که اصلا به این تیم کمک نکردند. به طور مثال مانوئل فرناندز فصل قبل به این تیم پیوست اما همیشه مصدوم بود و خیلی زود هم از تیم خارج شد.

دیگر بازیکن خارجی جونیور باربوسا بود که به دلیل عملکرد ضعیف در اواسط نیم فصل امسال قراردادش را به صورت توافقی فسخ کرد و معلوم نیست چقدر دلار گرفت تا حاضر شد برود.

کامسوبا، کاتاتائو و رناتو دیگر بازیکنان خارجی دو فصل اخیر سپاهان هستند که بدون خروجی مثبت با دریافت ارقام نجومی از این تیم جدا شدند اما حالا با حضور مدیران جدید ، این باشگاه تصمیم گرفته تا در نیم فصل دوم سراغ بازیکنان خارجی نرود هرچند فشارهایی از طریق برخی مدیران برنامه به مدیران این باشگاه وارد شده است.

مسئولان سپاهان تصمیم دارند در نیم فصل دوم با جذب برخی بازیکنان ایرانی این تیم را تقویت کنند تا علاوه بر مدیریت مسائل مالی، درگیر کیفت فنی و ارزیابی بازیکنان خارجی بعد از یک فصل حضور آنها نشوند. قرار است در این زمینه بعد از بازی هفته چهاردهم نشستی بین مسئولان سپاهان و مورایس برگزار شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار