بازدید 17951
نقل و انتقالات و خرید جدید اصفهان از سیدنی

هافبک استرالیایی با ۶برابر قیمت واقعی در سپاهان!

ارزش این بازیکن ۴۰۰ هزار یورو تخمین زده شده است. باشگاه اف سی سیدنی با انتشار پیامی اعلام کرد باشگاهی از خاورمیانه ۶ برابر رقم پیشنهادی این باشگاه را به این بازیکن پیشنهاد داده
کد خبر: ۱۱۳۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸ 23 July 2022

الویس کامسوبا، هافبک استرالیایی- بروندایی فصل گذشته سیدنی پس از توافق با باشگاه سپاهان به جمع شاگردان ژوزه مورایس اضافه شد.

این بازیکن باتوجه به پاسپورت استرالیایی‌اش سهمیه بازیکن آسیایی سپاهانی‌ها خواهد بود. با این حال او سابقه ۴ بازی برای تیم ملی بروندی در کارنامه‌اش دارد.

کامبوسا ۲۶ ساله است و در تمام دوران فوتبالی‌اش در استرالیا بازی کرده است. او در آدلاید، آوندل اف سی، ملبورن ویکتوری و اف سی سیدنی استرالیا توپ زده است.

سپاهان با هافبک استرالیایی قرارداد بست

هافبک جدید سپاهانی‌ها راست پا است و در پست وینگر بازی می‌کند. او سابقه ۴ بازی در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را به همراه اف سی سیدنی دارد.

ارزش این بازیکن ۴۰۰ هزار یورو تخمین زده شده است. باشگاه اف سی سیدنی با انتشار پیامی اعلام کرد باشگاهی از خاورمیانه ۶ برابر رقم پیشنهادی این باشگاه را به این بازیکن پیشنهاد داده است.

کامسوبا درباره این انتقال عنوان کرد "این حرکت زندگی من و خانواده‌ام را متحول می‌کند و من از اف سی سیدنی برای موافقت با این قرارداد سپاسگزارم."

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر