بازدید 5237

۷ کارگاه تولید محصولات بهداشتی تقلبی پلمب شد

۷ کارگاه تولید و توزیع محصولات تقلبی بهداشتی در راستای اجرای دستورات دادستان تهران مبنی بر حمایت از سلامت جامعه، شناسایی و منهدم شد.
کد خبر: ۱۲۱۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 17 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، المیرا نقی‌زاده سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ تهران گفت: ۷ کارگاه تولید و توزیع محصولات تقلبی بهداشتی در راستای اجرای دستورات دادستان تهران مبنی بر حمایت از سلامت جامعه، شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: کارگاه‌های فوق الذکر با ابلاغ دستورات قضائی لازم خطاب به اداره ۱۳ پلیس آگاهی تهران و در نتیجه اقدامات پلیسی، شناسایی و منهدم شد و در این رابطه ۱۳ نفر متهم بازداشت و محموله‌های تقلبی کشف شده توقیف شد.

نقی‌زاده ادامه داد: در این راستا ۱۲ دستگاه قالب صنعتی جهت تولید بطری‌های تقلبی، ۱۲ عدد مخزن ذخیره مواد اولیه غیر استاندارد و هشت دستگاه الکتروپمپ جهت انتقال مایعات به مخازن کشف و توقیف شد.

وی گفت: همچنین چهار دستگاه جِت پرینتر مورد استفاده برای درج تاریخ و قیمت روی کالاهای تقلبی، کشف و چهار دستگاه پمپ باد بزرگ، پنج دستگاه پرکن (ساکشن) و همچنین ۱۶ کامیون اقلام تقلبی و انواع کارتن برچسب قوطی خالی و انواع شامپو مایع ظرفشویی و پودر لباسشویی توقیف شده است.

نقی‌زاده اظهار کرد: فرایند شناسایی سایر کارگاه‌ها و همدستان و سرکردگان اصلی همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست