بازدید 5663

پلمب کارگاه تولید ماسک تقلبی

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۸۱ هزار ماسک تقلبی آماده عرضه به بازار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 05 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از پلمب یک کارگاه تولیدی ماسک‌ تقلبی در محله نازی آباد تهران و کشف ۸۱ هزار و ۶۰۰ ماسک خبر داد.

سرهنگ کاویانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در کارگاهی واقع در نازی آباد به تولید ماسک‌های غیر مجاز مشغول هستند، بررسی موضوع در دستور کار تیم های عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت داشته و مالک کارگاه با استخدام افرادی به تولید انبوه ماسک‌های تقلبی بدون مجوز می پردازد، افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با کسب مجوز، روز گذشته تیمی از ماموران نظارت بر اماکن عمومی به نشانی اعلامی اعزام شده و ضمن دستگیری مالک کارگاه به بررسی از محل پرداختند.

سرهنگ کاویانی گفت: در بررسی از این کارگاه ۸۱ هزار و ۸۰۰ ماسک تقلبی یکبار مصرف، آماده عرضه به بازار به همراه مقادیر قابل توجهی از وسایل و تجهیزات اولیه تهیه و تولید ماسک کشف و کارگاه موصوف پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه مالک کارگاه به دادسرای جرایم پزشکی معرفی شد، به شهروندان این اطمینان را داد: کسانیکه با تولید تجهیزات پزشکی تقلبی سلامتی شهروندان را با مخاطره مواجه خواهند کرد با هماهنگی دستگاه قضائی با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر