بازدید 3235

سکته خانگی دقیقه۹۵ سیتی و حمله قلبی یک بازیکن!

تیم گواردیولا با یک توقف دیگر از جمع بالانشینان فاصله گرفت و به روند رو به افول یکماه اخیر ادامه داد.
کد خبر: ۱۲۱۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 16 December 2023

در ادامه بازی‌های هفدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران، چهار مسابقه همزمان برگزار شد که در پایان آنها چلسی به پیروزی دست پیدا کرد اما منچسترسیتی در آخرین دقیقه بازی برد را با تساوی عوض کرد.

در ورزشگاه استمفوردبریج لندن، تیم فوتبال چلسی پس از دو شکست متوالی در لیگ برتر، ششمین برد فصل خود را کسب کرد و میهمان خود تیم شفیلدیونایتد را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت. در این بازی کول پالمر در دقیقه 54 و نیکولاس جکسون در دقیقه 61 برای آبی‌های لندن گلزنی کردند. شاگردان مائوریسیو پوچتینو با این نتیجه 22 امتیازی شدند و با ایستادن در رده دهم به نیمه بالای جدول برگشتند.

در بازی همزمان اما منچسترسیتی هم که در خانه برابر کریستال پالاس به میدان رفته بود، به تساوی 2-2 رضایت داد. سیتی در حالی متوقف شد که با گل‌‌های جک گریلیش در قیقه 24 و ریکو لویس در دقیقه 54، از حریف خود پیش افتاده بود. کریستال پالاس در دقیقه 76 توسط ژان فیلیپه ماتتا اولین گل خود را به ثمر رساند و در دقیقه 5+90 هم با گلی که میشل اولیسه از روی نقطه پنالتی زد، از شکست گریخت. این پنالتی حاصل خطای فیل فودن روی ژان فیلیپ ماتتا بود.

در بازی سوم نیوکاسل با نتیجه‌ قاطع 3 بر صفر میهمانش فولام را از پیش رو برداشت. در این بازی که فولام از دقیقه 22 آن را اخراج رائول خیمنز 10 نفره بود، لوئیس مایلی در دقیقه 57، میگل آلمیرون در دقیقه 64 و دنیل برن در دقیقه 82 برای نیوکاسل گلزنی کردند تا این تیم با 29 امتیاز به رده ششم جدول صعود کند.

بازی تیم‌های بورنموث و لوتون هم که به دلیل از حال رفتن کاپیتان تیم لوتون، تامی لاکر در دقیقه 58، متوقف شد، نیمه تمام ماند.

در جدول رده‌بندی لیگ جزیره، لیورپول با 37 امتیاز، آرسنال با 36 امتیاز و استون‌‌ویلا با 35 امتیاز (هر سه از 16 بازی) به ترتیب اول تا سوم هستند.

تیم گواردیولا با یک توقف دیگر از جمع بالانشینان فاصله گرفت و به روند رو به افول یکماه اخیر ادامه داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی