بازدید 5619

کشتی قهرمانی کشور: بردهای معصومی و سوادکوهی

کد خبر: ۱۲۱۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲ 14 December 2023

حساس‌‎ترین رقابت‌های روز دوم کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور امروز (23 آذر) در 86 کیلوگرم برگزار شد که علاوه بر مدعیان قدیمی، چندین کشتی‌گیر جدید از اوزان بالا و پایین هم آن اضافه شده بودند.

بعد از آنکه علی سوادکوهی توانست علیرضا کریمی مدعی کهنه‌کار این وزن را شکست دهد، عزت‌الله اکبری نایب قهرمان جهان نیز شکست سنگین ۸ بر صفر را به محمدمبین عظیمی تحمیل کرد.

عظیمی که امسال طلای وزن 92 کیلوگرم جوانان جهان را از آن خود کرده بود، بعد از آنکه در فینال لیگ برتر موفق شد در وزن 86 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی را شکست دهد، تصمیم گرفت در چرخه انتخابی تیم ملی نیز در همین وزن کشتی بگیرد که مشخصاً کیلوهای زیادی که از وزن بدنش کم کرده بود، منجر به ضعف بدنی او شد و در مصاف با عزت‌الله اکبری شکست سنگینی را تجربه کرد.

در وزن 125 کیلوگرم نیز امیررضا معصومی در حالی که پدرش فردین معصومی در کُچ او حضور داشت، موفق شد امیررضا امیری را 10 بر 5 ببرد.

مبارزه‌های سه وزن دوم رقابت‌های قهرمانی کشور که امروز (پنجشنبه) در اوزان 74، 86 و 125 کیلوگرم در سالن سیدرسول حسینی ساری در حال برگزاری است، رقابت‌هایی که در غیاب یونس امامی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع برگزار شد.

رضا یزدانی دارنده دو نشان طلا و دو برنز جهان، ملقب به پلنگ جویبار که دو هفته قبل تیمش با شکست انبوه‌سازان هوتن قهرمان لیگ برتر شده بود نیز با ورود به سالن به شدت مورد تشویق تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار