بازدید 3191

خط و نشان معصومی برای زارع بعداز فتح ۱۲۵کیلو

کد خبر: ۱۲۱۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷ 16 December 2023

قهرمان وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: امیدوارم در مرحله دوم انتخابی المیپیک پاریس تیم ملی نیز روند موفقیتم را ادامه دهم و برابر قهرمان بزرگ جهان امیرحسین زارع کشتی خوبی بگیرم.

به گزارش تابناک ورزشی، امیررضا معصومی پس از برتری مقابل سیدمهدی هاشمی در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کشتی‌گیر پهلوانی به نام هاشمی روبرو شدم که یکی از بهترین‌های ایران است اما لطف خدا شامل حال من شد و توانستم با برتری مقابل حریف خود قهرمان شوم.

وی افزود: امیدوارم در مرحله دوم انتخابی المیپیک پاریس تیم ملی نیز این کشتی‌ها را ادامه داده و برابر قهرمان بزرگ جهان امیرحسین زارع کشتی خوبی بگیرم.

دارنده طلای امیدهای جهانی خاطر نشان کرد: فضای سالن سیدرسول حسینی ساری عالی بود، من همیشه گفته‌ام و باز تکرار می‌کنم این قدر که در مازندران راحت هستیم در خانه خودمان راحت نیستیم، مردم مازندران دوست داشتنی هستند و اگر در فینال رقیبم را تشویق کردند به خاطر این بود که با همشهری آنها مسابقه داشتم و باید این کار را می‌کردند.

امیررضا معصومی در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور با نتیجه ۶ بر صفر سیدمهدی هاشمی را شکست داد و قهرمان شد.

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی‌های المپیک پاریس است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی