بازدید 3198

فردین معصومی با وجود طلایی‌شدن پسرش: هنوز خام است!

کد خبر: ۱۱۴۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 29 October 2022

فردین معصومی درخصوص عملکرد پسرش در مسابقات امیدهای جهان که به کسب نشان طلا در اسپانیا منجر شد، اظهار داشت: ما برای امیررضا برنامه‌ریزی کرده بودیم و خداراشکر که خوب جواب می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر تمرینات امیررضا را زیر نظر دارد؟، ادامه داد: بله به او تمرین می‎دهم. کشتی‌های حساسش را بررسی می‌کنیم و در مورد آنها با هم صحبت داریم. همیشه در اردوها و مسابقات با هم در ارتباطیم.

معصومی درباره اینکه آیا حضور امیررضا معصومی با فاصله اندک و به صورت متوالی در چندین مسابقه مهم انتخابی تیم ملی بزرگسالان، جوانان و امیدهای جهان فشاری به او وارد نخواهد کرد؟، گفت: من فکر می‌کنم کشتی‌گیری که هنوز شخصیت کشتی‌اش و چارچوب کاری‌اش شکل نگرفته بهترین کار برایش کشتی گرفتن است. فیزیک امیررضا و کشتی‌اش هنوز مانند کشتی نوجوانان است و کارهایی گاهی در مبارزه از او سر می‌زند که خامی و سن کم در کارش مشخص است. تلاش می‌کنم در این فرصت کم این ایرادها را برطرف کنیم.

دارنده مدال برنز کشتی جهان با اشاره با اینکه اولین منتقد فنی پسرش هست، تصریح کرد: من تعارف ندارم، واقعیت این است که من هم بخشی از این مسیر قهرمانی را رفته‌ام و می‌دانم یک قهرمان از کدام نقاط آسیب می‌بیند، به همین دلیل اول به عنوان یک پدر وظیفه خودم می‌‌دانم که کنارش باشم و این موارد را به او گوشزد کنم. من پستی و بلندی کشتی را دیدم و هم باخت‌های بدی را تجربه کردم و هم در عین حال بردهای خوبی داشتم. درنهایت هر چه که هست چند دقیقه داخل تشک مهم است که چطور می‌توانی آن چیزی که آموخته‌ای را نشان دهی.

وی تاکید کرد: قهرمانی و مدال‌آوری خیلی زود از ذهن مردم پاک می‌شود، چیزی که می‌ماند اخلاق، رفتار و کردار خوب است. من خیلی به این نیستم که امیررضا به هر قیمتی مدال جهانی و المپیک بگیرد، بحث سلامت او خیلی مهم است و آن چیزی که لازم باشد به او بگویم را همیشه به عنوان پدر و رفیق خواهم گفت تا از چارچوب خارج نشود.

معصومی در خاتمه در مورد نایب قهرمانی تیم ملی امید در مسابقات جهانی اسپانیا گفت: ما نفرات خوبی در همه تیم‌های ملی‌مان داریم، از نوجوانان گرفته تا بزرگسالان و امید، تیمی یکدست و آینده‌دار که از نظر سنی حالا حالاها قابلیت مدال گرفتن را دارند. به نظر من هر کسی بود با این تیم‌ها نتیجه می‌گرفت، کمترین جایگاه این تیم قهرمانی دنیا بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان