بازدید 1924

جیب پرسپولیسی‌ها قبل از دربی پر پول شد

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس از واریز پرداختی به بازیکنان پیش از دربی ۱۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 14 December 2023


به گزارش تابناک، حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در حاشیه دربی ۱۰۲ گفت: جذابی فوتبال همین کُری‌هاست و مهم این است که ۲ تیم تمام تلاششان را بکنند تا بهترین نتیجه کسب شود. وضعیت پرسپولیس خوب است و بچه ها با انگیزه تمرین کردند.بعد از پیروزی مقابل هوادار که با برد ما همراه شد، شرایط بهتر شد. ما توانستیم قبل از بازی یک پرداختی برای بچه‌ها داشته باشیم.

وی در پاسخ به اینکه پس از آمدن درویش به تمرینات پرسپولیس، شرایط تیم تغییر کرده، ادامه داد: در هر مجموعه‌ای اگر اختلاف نظر وجود نداشته باشد، آن مجموعه پیشرفت نمی‌کند. همه در آن مجموعه در حال تلاش هستند تا بهترین اتفاق رخ دهد. هدف ما یکی است و ممکن است اختلاف نظر داشته باشیم. من فکر می‌کنم درویش پس از اینکه به تمرینات آمد، شرایط بهتر شد و پس از آن نیز برد مقابل هوادار رخ داد. مجموعه باشگاه پرسپولیس هر چه به هم نزدیک‌تر باشند و سوءتفاهم‌ها کمتر خواهد شد.

بادامکی در خصوص اسپانسر جدید پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید به سمت درآمدزایی برود زیرا منابعی که دارد محدود است. ما باید از تمام ظرفیت باشگاه و برند پرسپولیس استفاده کنیم تا اتفاقات خوبی رخ بدهد.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص واکنش بیرانوند نسبت به اسپانسر گفت: بیرانوند در حال تمرین کردن است و اسپانسر ما ایرانسل است و مشکلی نیست.

بادامکی در خصوص ورود هواداران بانوان به ورزشگاه نیز گفت: اتفاق خوب و ویژه‌ای است و قطعاً به جذابیت بازی کمک می‌کند.

معاون باشگاه پرسپولیس در انتها گفت که پرداختی در خصوص پایه‌ها نیز اتفاق خواهد افتاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست