بازدید 2171
۴

اختلاف ۳۰۰ درصدی قیمت آبزیان از مزرعه تا سفره!

مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان گفت: بنابر آمار اختلاف قیمت آبزیان از مزرعه تا سفره گا‌ه در پی سودجویی عوامل واسطه و دلال‌ها به ۳۰۰ درصد هم می‌رسد.
کد خبر: ۱۲۱۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ 14 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان قاسمی گفت: بنابر آمار مجموع تولید آبزیان اعم از صید و آبزی پروری حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن است. هرچند شیلات آمار بالاتری اعلام می‌کند، اما به اعتقاد ما تولید در همین حد است.

به گفته او، با پتانسیل منابع آبی در شمال و جنوب کشور طی یک برنامه منسجم ۵ ساله امکان افزایش تولید به ۳.۵ میلیون تن وجود دارد.

قاسمی ادامه داد: با توجه به میزان تولید و سرانه مصرف آبزیان در کشور کمبودی در عرضه نداریم که بخواهیم بخشی از نیاز کشور را از طریق واردات جبران کنیم. 

مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان با اشاره به راهکار تنظیم بازار ماهی، گفت: بنابر آمار اختلاف قیمت آبزیان از مزرعه تا سفره گا‌ه‌ها در پی سودجویی عوامل واسطه و دلال‌ها به ۳۰۰ درصد هم می‌رسد که برای کنترل قیمت آبزیان راهی جز اصلاح نظام توزیع و حذف دلال و عوامل واسطه نداریم و طبق تجربه سنوات قبل واردات تیلاپیا ارتباطی به تنظیم بازار ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
از میگوها چه خبر
ازبسکه فسادوزیاده خواهی ومال حرام‌خوری رونق یافته وازخداکه نمیترسند ازبنده خداهم ازبسکه همه جارااختلاس گرفته وشیرتوشیره هیچ هراسی ندارند چون شطرنجی میشوند !! وناشناس میمانند البته افرادپاک وشریف وخادم بندگان خدا هم هستند ولی باکمال تاسف هم دستشان بجائی نمیرسد وهم تعدادشان بسرعت روبه کاهش است انتظارمردم چیزدیگری بود
حتما مقصر دولتهای قبلی هستند
اینا که میگن ما تورم را کاهش دادیم این چی میگه تورم 300 درصدی مگه داریم لابد اشتباهی شده مثل بقیه اجناس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی