بازدید 2700

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

کد خبر: ۱۲۱۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ 13 December 2023

پسر جوانی که متهم است دختر مورد‌علاقه‌اش را به قتل رسانده در حالی قرار است محاکمه شود که مدعی است دختر جوان خودکشی کرده است.

به گزارش ایران، یک سال قبل مرد میانسالی در تماس با پلیس عنوان کرد که دختر 30 ساله‌اش به نام سمیرا در خانه مجردی‌اش به قتل رسیده است.

پس از آن مأموران به محل حادثه که خانه‌ای در غرب تهران بود رفتند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که سمیرا با پیچیده‌شدن شال به دور گردنش خفه شده است. در ادامه جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

پدر قربانی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند سالی بود که دخترم به تنهایی زندگی می‌کرد و من هر روز چندین‌بار با او تماس می‌گرفتم تا اینکه امروز جواب تلفنم را نداد و از نگرانی به در خانه‌اش رفتم و وقتی دیدم در را باز نمی‌کند با کلید یدک وارد آپارتمانش شدم و دیدم جسدش روی زمین افتاده که به‌سرعت پلیس را در جریان قرار دادم.

وی در پاسخ به سؤال مأموران که چه کسانی به این خانه رفت و آمد داشتند گفت: چند ماهی بود که سمیرا با پسری آشنا شده بود که به مواد‌مخدر اعتیاد داشت تنها کسی که به اینجا می‌آمد او بوده و حالا هم من فقط به او مظنون هستم.

بعد از اظهارات پدر مقتول، پسر 34 ساله شناسایی و بازداشت شد و در بازجویی‌های اولیه عنوان کرد: من و سمیرا هر دو معتاد بودیم. روز حادثه به خانه او رفتم و پس از مصرف مواد‌مخدر با هم صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که زندگی‌مان نابود شده و بهتر است به آن پایان دهیم. پس از آن من برای انجام کاری از خانه خارج شدم و دیگر از حال او خبر ندارم اما من او را خفه نکردم و احتمالاً خودش دست به خودکشی زده است.

در ادامه کارشناسان پزشکی‌قانونی در گزارشی اعلام کردند «علت تامه مرگ دیگرکشی بوده است. دختر جوان با پیچیده‌شدن شال به دور گردنش از سوی فردی غیر از خودش به قتل رسیده است.»

پس از آن متهم که در بازداشتگاه دست به رفتارهای ناهنجاری زده بود با تأیید پزشکان زندان مبنی‌بر ابتلا به بیماری روان به بیمارستان روانی منتقل و چندین‌ماه در آنجا بستری شد.

کارشناس پزشکی‌قانونی پس از معاینات بالینی در گزارشی اعلام کرد «پسر جوان به اختلال شدید روانی مبتلاست. اما در زمان ارتکاب قتل قوه تشخیص داشته است.»

با این اظهارنظر پرونده پسر جوان با صدور کیفرخواست به اتهام قتل دختر موردعلاقه‌اش به شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا او به‌زودی محاکمه شود.

این درحالی است که اولیای دم، درخواست قصاص کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی