بازدید 2253

مهار آتش‌سوزی در مینی پالایشگاه بیرجند ادامه دارد

وزیر کشور گفت: مهار آتش در مینی پالایشگاه هیدرو کربن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۲۰۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ 11 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، احمد وحیدی، عصر امروز (۲۰ آذر ماه) در حاشیه برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: میعانات گازی در این پالایشگاه کوچک در منطقه ویژه اقتصادی که دچار آتش‌سوزی شده است، پیش از این به هیدرو کربن تبدیل و صادر می‌شد. 

وزیر کشور با بیان اینکه حدود ۱۸ مخزن در این مینی پالایشگاه وجود دارد که بخشی سوخته و برخی هنوز در حال سوختن است، گفت: برای بررسی علل حادثه و اقدامات انجام‌شده به بیرجند سفر کردیم و در جلسه ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی حضور یافتیم.

وی با اشاره به ارائه گزارش اقدامات انجام‌شده توسط مسؤولان استانی و آتش‌نشانی برای مهار آتش، توضیح داد: هنوز مقداری از آتش‌سوزی ادامه دارد که در حال تلاش برای اطفای آن هستند. فوم موجود در منطقه کفایت نکرده است. به همین دلیل، مقداری فوم به استان وارد می‌شود تا به کمک آن، آتش خاموش شود.

او بیان کرد: ارزیابی حادثه و علت دقیق وقوع آتش‌سوزی مینی پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند نیاز به بررسی بیشتر دارد که در وقت مناسب به آن رسیدگی می‌شود.

وحیدی با بیان اینکه کمیته‌ای برای بررسی این حادثه تشکیل شده است، افزود: نخستین مسؤولیت، به بخش خصوصی مربوط است که این حادثه برای آن پیش آمده است. بعد در سطح استان خراسان جنوبی با مدیریت بحران و استاندار و مشارکت بخش‌های ذی‌ربط باید بررسی‌های لازم انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی