بازدید 2583

خبر خوش مالی برای سربازان

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: از ماه آذر ماه ۲۰ درصد به حقوق سربازان مجددا اضافه می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ 10 December 2023

 
به گزارش تابناک، سیدمحسن دهنوی روز یکشنبه (۱۹ آذرماه) در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران درباره اقدامات انجام شده برای سربازان طبق لایحه بودجه ۱۴۰۲، اظهار داشت: در قانون بودجه ۱۴۰۲ و تبصره ۱۲ مصوب شده بود که حقوق پرداختی به سربازان بین ۶۰ تا ۹۰ درصد پایور همتراز شود که سربازان مجرد حداقل ۶۰ درصد و تا ۹۰ درصد برای سربازان متاهل این موضوع اجرایی شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ابتدای امسال نزدیک به ۲۰ درصد حقوق سربازان افزایش پیدا کرد، افزود: سال گذشته به صورت میانگین سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافتی سربازان بود که در زمان حاضر این عدد به طور میانگین به سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیده است.

دهنوی تاکید کرد: این افزایش تقریبا ۲۰ درصدی است. البته دلیل اجرایی نشدن آن تا امروز به دلیل نبود منابع لازم در سازمان برنامه و ستاد کل نیروهای مسلح بود.

وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته جلسات متعددی در مجلس با حضور نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، ادامه داد: هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منابع مورد نیاز بود تا در ماه‌های پایانی سال بتوانیم به قانون بودجه ۱۴۰۲ عمل کنیم. بر همین اساس توافق شد از پایان آذرماه دریافتی سربازان نزدیک به ۲۰ درصد دیگر افزایش پیدا کند و به صورت میانگین از سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به چهار میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خواهد رسید.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با این اوصاف میزان حقوق نسبت به سال گذشته به صورت میانگین ۴۵ درصد افزایش برای سربازان درنظر گرفته شد. بر همین اساس سربازان از این ماه شاهد افزایش حقوق خواهند بود. البته این اعداد به صورت میانگین است و برای سربازان متاهل این افزایش کمی بیشتر است.

 منبع: ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست