بازدید 23740
۱

خط ۸ مترو تهران از محله مسعودیه آغاز می‌شود

شهردار منطقه ۱۵ از آغاز خط ۸ مترو تهران از منطقه باب الرضای تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 10 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد شیری گفت: جلسه هماهنگی راه اندازی خطوط ۸ و ۹ مترو تهران با حضور محمد شیری شهردار منطقه، علیرضا عرب‌ها مجری خط ۸ و خدابخش مدیر مطالعات خطوط جدید مترو تهران در شهرداری منطقه ۱۵ برگزار و برنامه ریزی برای اجرا و بهره برداری از خط ۸ مترو تهران در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۵ تهران در این جلسه با اشاره به طرح راه اندازی خطوط ۸ و ۹ مترو تهران طی یک برنامه منسجم و اتصال منطقه ۱۵ به شبکه ۳۰۰ کیلومتری شهر تهران گفت: تنها خط انبوه بر حمل و نقل همگانی در منطقه ۱۵، خط ۶ مترو تهران است که در منتهی علیه بخش غربی این منطقه واقع شده و تاثیر قابل توجهی بر کاهش ترافیک در این منطقه ندارد.

شهردار منطقه ۱۵ افزود: با راه اندازی خطوط ۸ و ۹ مترو تهران تعداد ایستگاه‌های مترو از ۵ ایستگاه در خط ۶ به ۱۳ ایستگاه در خطوط ۶و۸و۹ افزایش می‌یابد که ایستگاه ترمینال بعثت تبادلی خطوط ۶ و ۸ و ایستگاه سرای ایرانی تبادلی خطوط ۸ و ۹ به عنوان مهمترین ایستگاه‌های مترو در منطقه ۱۵ خدمت رسانی خواهد کرد.

محمد شیری گفت: طبق مطالعات انجام شده؛ با اجرای این طرح بیش از ۳۰ درصد از ترافیک سواره رو در منطقه ۱۵ کاسته و منطقه از بن بست ترافیکی خارج خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
اين همه نوشتين نقشه خط رو نذاشتين
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست