بازدید 1924
۳

برخورد با ۵۸ هزار تخلف شبانه حادثه ساز در پایتخت

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد با ۵۸ هزار تخلف شبانه حادثه ساز در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ 09 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آمار ۶ ماهه تصادفات شهر تهران اظهار کرد: وقتی آمار ۶ ماهه تصادفات شهر تهران را در سال جاری بررسی شد دریافتیم که تصادفات شبانه در شهر تهران افزایش پیدا کرده است که علت اصلی آن هم سرعت و سبقت غیر مجاز بود و باید در خصوص کاهش تصادفات تمهیداتی اندیشیده می‌شد که این مهم خواست شهروندان هم بود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: خیلی از شهروندان با درخواست‌های خود از پلیس خواسته بودند که با یک سری از رانندگان که تعداد آنان کم و شب‌ها با اقدامات خود امنیت روانی شهروندان را برهم زده بودند برخورد گردد که در این راستا پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه اقدامات قبلی خود این بار طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه خودروها را به‌صورت جدی‌تر اجرا کرد.

سرهنگ مؤمنی افزود: این طرح به مدت ۱۰ شب به طور مستمر انجام شد و بعد از آن هفته‌ای دو شب طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در سطح معابر شهر تهران به مرحله اجرا در آمد.

وی بیان داشت: در این طرح تیم‌های شیفت شب پلیس راهور تهران بزرگ به صورت محسوس و نامحسوس تقویت و با تخلفات شبانه و مخصوصاً تخلفات حادثه ساز برخورد می‌کند.

وی گفت: در طول این دو ماه با ۴۱۰ هزار تخلف برخورد و این تعداد از خودروها اعمال قانون شده‌اند. همچنین در این مدت با ۵۸ هزار تخلف حادثه ساز مانند سرعت و سبقت نیز برخورد صورت گرفته است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: تخلف دیگری که با آن به صورت جدی در طول این دو ماه و فقط شب‌ها برخورد شده تخلفات کامیون‌ها بوده که ۴۱ هزار کامیون و وسیله نقلیه سنگین که تخلفاتی چون تردد در لاین سرعت، اضافه بار و استفاده از تلفن همراه و … داشته‌اند برخورد شده است.

سرهنگ مؤمنی افزود: در این مدت ۷۰ هزار وسیله نقلیه ای که نقص سیستم روشنایی داشته‌اند نیز اعمال قانون شدند که این خودروها متوقف و در محل رفع اثر و رفع نقص شده و یا اینکه به تعمیرگاه‌ها اعزام شده‌اند.

لازم به ذکر است طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه از هفته دوم مهر ماه توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در سطح معابر پایتخت آغاز شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
با دیوونه ها ۸۵ میلیون شدیم.
به مسئولین راهنمایی رانندگی اردبیل هم تذکری بدهند با متخلفان برخوردشود.متاسفانه عملکرد راهنمایی در اردبیل بقدری ضعیف است که بی اغراق میشودگفت بودونبودش فرقی ندارد.یکی ازعلل اصلی ترافیکهای کور وگره خورده دراردبیل همین است. طبق گفته خود مسئولان هم بیش از نصف تصادفات علتشان بازی با موبایل است که بکلی یک تخلف فراموش شده است.
جرایم رانندگی درایران پول یک بیسکوئیت یا حداکثرساندویچ است. ولی همین مقدار راهم درست وقاطعانه اجرا کنند وپلیس انقدرمماشات نکند مسائل اعصاب خردکن رانندگی تا حد زیادی حل میشود.الان یک راننده متخلف شاید از هزاران باری که خلاف میکندیکبار جریمه میشود.اینکه رئیس راهنمایی(سردارهادیان) گفته گواهینامه ها را برحسب میزان تخلف رنگبندی میکنیم در شرایط فعلی کاملا بی معناست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست