بازدید 10016

سفر رییس جمهور به استان البرز و افتتاح چند طرح عمرانی/رییسی: در برخورد با فساد به هیچ کسی رحم نخواهم کرد

رییس جمهور و هیات دولت که صبح امروز در راستای دور دوم سفر‌های استانی وارد البرز شده و همزمان با سفر رییسی ۵۶ طرح و پروژه عمرانی از جمله بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۲۰۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 08 December 2023

سفر رییس جمهور به استان البرز و افتتاح چند طرح عمرانی / قطعه نخست آزادراه شهید سلیمانی افتتاح شد

تابناک _ هما امیری  قطعه نخست آزاد راه سردار شهید قاسم سلیمانی صبح جمعه با حضور رییس جمهور در استان البرز به بهره برداری رسید.

 سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در آغاز دومین سفر دولت مردمی به استان البرز، از طرح احداث بزرگراه شمالی کرج و نیز پروژه پل بیلقان به عنوان بزرگ‌ترین پل غرب آسیا و پیچیده‌ترین عملیات مهندسی کشور بازدید کرد و با توضیحات دست‌اندرکاران از جزئیات اجرای این طرح مطلع شد.

شهردار کرج در بازدید رئیس جمهور از طرح برگزاره شمالی شهید حاج قاسم سلیمانی و آیین گشایش این قطعه گفت: این قطعه به طول ۷.۶ کیلومتر عظیمیه کرج را به شمال غرب این کلانشهر متصل می‌کند.

مهرداد کیانی افزود: با گشایش این قطعه بخش زیادی از ترافیک شمال کلانشهر کرج روان سازی شده است.

وی ادامه داد: تکمیل قطعه نخست آزاد راه شهید سلیمانی در مدت زمان ۲۰ ماه به صورت جهادی انجام شده است.

عملیات احداث آزاد راه شمالی کرج که پس شهادت سردار دل‌ها به نام این شهید والامقام مزین شد در تیرماه سال ۱۳۹۵ آغاز شد و قرار بود سه سال بعد بهره برداری شود.

طول آزاد راه شهید سلیمانی ۱۸ کیلومتر است که آزاد راه شهید همت در شرق کرج را به آزاد راه کرج – قزوین در غرب این کلانشهر متصل می‌کند.

با تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی ۴۰ درصد ترافیک استان البرز به این آزاد راه منتقل می‌شود.

این پروژه به علل مختلف مانند کمبود اعتبار و وجود املاک معارض سه سال با تعطیلی و رکود مواجه شد تا اینکه دولت سیزدهم و شورای ششم روی کار آمد.

پس از سفر فروردین ماه سال ۱۴۰۱ رییس جمهور به استان البرز اعتبار مورد نیاز تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی حدود ۷۰ هزار میلیارد ریال برآورد شد.

در این سفر ۳۵ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی تصویب شد و مابقی آن‌ها توسط مدیریت شهری کرج پررداخت خواهد شد.

مرتفع‌ترین پل خاورمیانه به ارتفاع ۱۳۶ متر و به طول ۹۰۰ متر روی رودخانه کرج در این آزاد راه در حال ساخت است.

اکنون در مجموع آزاد راه شهید سلیمانی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به گفته مهرداد کیانی شهردار کرج این پروژه با حمایت دولت سیزدهم تا شهریورماه سال ۱۴۰۳ به طور کامل تکمیل و زیربار ترافیک می‌رود.

بیمارستان فردیس کرج با حضور رییس‌جمهور به بهره‌برداری رسید

بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس استان البرز پس از سال‌ها انتظار مردم این شهرستان روز جمعه در جریان سفر هیات دولت با حضور رئیسی به بهره برداری رسید.

این بیمارستانی در زمینی به گستره ۲۷ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۱ هزار متر مربع در پنج طبقه ساخته شده است.

این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دارای بخش‌های مختلف از جمله کودکان، زنان، قلب و بخش‌های ویژه است.

کار ساخت این بیمارستان سال ۸۹ در دولت دهم به زمین زده شد، اما هیچ عملیاتی روی آن صورت نگرفت تا اینکه دوباره در سال ۹۲ توسط دولت یازدهم عملیات اجرایی آن آغاز شد، اما به صورت نیمه کاره به دولت سیزدهم رسید.

سفر ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ رییس جمهور به البرز سبب شد تا اعتبار این پروژه به صورت ویژه دیده شود و دولت سیزدهم با تامین ۷۰ درصد اعتبارکل پروژه و تکمیل ۵۰ درصد مابقی کار به سال‌ها مطالبه مردم شهرستان فردیس پایان داد.

به گفته «شهرام صیادی» رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز، اکنون این بیمارستان افزون بر خدمات عمومی، تخصصی و فوق تخصصی درمانی به مرکز آموزش رشته‌های مختلف پزشکی تبدیل شده است.

وی افزود: بیمارستان فردیس یکی از مراکز روزآمد درمانی و آموزشی کشور است که با اهتمام دولت سیزدهم خدمات ویژه به مردم و بیماران ارائه می‌دهد.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس تا قبل از گشایش این بیمارستان حتی از یک تخت بیمارستانی محروم بود و مردم به ویژه در اوج کرونا در بیمارستان‌های کرج و تهران به دنبال علاج بیماری‌ها بودند.

اینک به برکت حرکت جهادی دولت سیزدهم مشکلات خدمات مردم فردیس برطرف شده است.

رییس جمهور در گوش نوزاد متولد شده در بیمارستان فردیس اذان خواند +فیلم

رییس جمهور پس از افتتاح بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان فردیس با حضور در بخش نوزادان، در گوش یکی از نوزادان متولد شده در این بیمارستان اذان خواند.

رییسی پس از افتتاح رسمی بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان ضمن عیادت از بیماران به ویژه کودکان بیمار در گوش نوزاد تازه متولد شده در این بیمارستان اذان خواند.

در برخورد با فساد به هیچ کسی رحم نخواهم کرد

رییس جمهور با تاکید بر اینکه تلاش برای از بین بردن بسترهای فساد از تعهدات دولت است، گفت: به عنوان خادمی کوچک با مردم عهد کردم که در دوران مسئولیت،‌ تمامی بسترها و روزنه های فساد در کشور را از بین ببرم و در برخورد با فساد به هیچ احدی رحم نخواهم کرد.

سیدابراهیم رییسی روز جمعه در جمع پرشور مردم استان البرز در مصلای نماز جمعه شهر کرج، افزود: تاکید می‌کنم که باید جلوی پارتی بازی،‌ رشوه و فساد گرفته شود و برهمین اساس روابط نباید جای ضوابط را بگیرد.

وی گفت: به عنوان طلبه‌ای خدمتگزار با مردم عهد بستم که به عنوان خادمی کوچک در این دوره تلاش کنم تا بسترهای فساد از بین رفته و این عهدی است که با مردم داشته و به آن وفا دارم.

رییسی افزود: با هر اقدامی که زمینه بروز رانت و پارتی بازی و ناحق کردن حقی را ایجاد کند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

رییس جمهور تصریح کرد: ما با هم پیمان بستیم که یک نظام اداری عادلانه داشته باشیم و برای تحقق این مهم، مردم را یار و یاور خود بدانیم چراکه وجود یک نظام اداری عادلانه موجب افزایش اعتماد مردم می شود.

رییسی تاکید کرد:  هر موفقیتی در این کشور حاصل می شود به برکت هدایت های رهبری حکیم و فرزانه انقلاب و برکت حضور مردم در صحنه های مختلف است.

سفرهای استانی تشریفاتی نیست و برای دولت یک برکت و فرصت است

رییسی در ادامه اظهار داشت: سفرهای استانی و حضور در شهرستان های مختلف کشور برای من به عنوان رییس دولت یک برکت وصف ناشدنی و فرصتی بی نظیر برای آشنایی دقیق و مناسب با مسایل،‌مشکلات،‌ ظرفیت ها و توانمندی های مناطق مختلف است.

رییس جمهور افزود: سفرهای استانی برای دولت سیزدهم یک امر تشریفاتی نیست حضور دولت در استان های مختلف به میزان رفع مشکلات آن مناطق بستگی دارد.

رییسی گفت: تا زمانی که مشکل وجود داشته باشد خود را موظف می‌دانم به همه استان ها و شهرها سفر کنم.

وی تاکید کرد: البرز استانی با ویژگی های خاص و قابل توجه است که باید به صورت دقیق برای استفاده بهینه از آنها برنامه ریزی شود.

رییس جمهور با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای استان البرز،‌تصریح کرد: بنده این توفیق را داشتم که حدود ۴۰ سال قبل و در دوران جوانی به عنوان خادم به کرج مامور شوم که خاطرات بسیار خوبی از آن دوران دارم.

پایان انتظار ۱۲ ساله مردم شهرستان فردیس

رییسی افزود: استان البرز هنوز کاستی هایی دارد که در این زمینه ایجاد و توسعه راههای ارتباطی یکی از نیازهای جدی این استان است و برهمین اساس در آغاز سفر امروز، از روند اجرای پروژه آزادراهی سردار سلیمانی در کرج بازدید کرده و برنامه ریزی مناسب برای تسریع در تکمیل طرح را انجام خواهیم داد.

رییس جمهور همچنین به حضور خود در شهرستان فردیس اشاره و تصریح کرد: اینکه شهرستانی با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت فاقدیک مرکز درمانی مجهز باشد،‌بسیار ناراحت کننده است و امروز انتظار ۱۲ ساله مردم این منطقه با افتتاح یک بیمارستان مجهز و توسعه یافته، به پایان رسید.

رییسی ادامه داد: موضوع اشتغال همواره در کشور مهم است و البرز به دلیل نزدیکی به واحدها و شهرک های صنعتی درصد بیکاری بالایی ندارد اما آنچه که باید در این استان انجام شود، اشتغال زایی برای نیروهای تحصیل کرده است.

وی افزود: همچنین موضوع مسکن هم در استان البرز به رغم کارهایی که انجام شده هنوز به صورت کامل حل و فصل نشده است و رفع مشکل مسکن یکی از از برنامه ها و اولویت های جدی دولت سیزدهم است.

رییسی تاکید کرد: دولتمردان و نیروهای انقلابی به صورت شبانه روزی در حال تلاش و کار جهادی برای خدمت به مردم و توسعه کشور هستند.

ساخت یک میلیون و ۹۰۰ هزار مسکن

رییس جمهور گفت: امروز در کشور شاهد ساخت و ساز یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی هستیم اما همچنان باید در در مراکز استان ها تلاش کنیم که موضوع با سرعت و رفع مشکلات پیگیری و اجرا شود.

وی افزود: ۵۲ هزار هکتار زمین در کشور آماده واگذاری به مردم در طرح نهضت ملی مسکن شده که به واقع کار بسیار بزرگی است.

رییسی اظهار داشت:‌ دولت سیزدهم زمانی که کار خود را آغاز کرد میزان تعهد دولت ۲۴۰ هزار واحد مسکونی بود که از دولت های گذشته مانده بود که ما در این مدت ۱۰۷ هزار واحد مسکن مهر مانده از تعهد دولت های گذشته را تکمیل و به مردم واگذار کردیم و مابقی هم تا پایان سال یا اوایل سال آینده واگذار می شود.

تصمیم ملت ایران برای تبدیل تهدیدها به فرصت 

رییس جمهور اظهار داشت: مردم ایران تصمیم گرفته اند که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

وی گفت: اگر می‌خواستیم با این قبیل تهدیدها متوقف شویم قطعا شاهد رشد اقتصادی در کشور نبودیم، اما امروز همه شاهد رشد و توسعه اقتصادی کشور هستند.

وی تصریح کرد: دشمن می خواست تولید در کشور ما را متوقف کند، اما نه تنها روند تولید متوقف نشده بلکه روز به روز شاهد افزایش کار و تولید در کشور هستیم که افزایش ۲۲ درصدی تولیدات کشاورزی در بخش کالاهای اساسی نیز از نتایج مهم آن و شکست دسیسه های دشمن است.

رییسی اظهار داشت: امروز تلاش در حوزه تولید و عرصه های مختلف با قوت و قدرت ادامه دارد و اعتقاد داریم که توجه به اصل اقتصاد مقاومتی برای کشور یک ضرورت است.

کسانی که برای خدا مجاهدت کنند پیروز هستند

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مردم کرج افزود: مردم عزیز و بزرگوار ایران امروز نه صرفا به خود که به همسایگان و مسلمانان عالم فکر می کنند، ملتی که امروز برای رفع ظلم از مردم مظلوم فلسطین هستند؛ مردمی که امروز با همه وجود نسبت به ظلمی که به مردم فلسطین می شود، رنج می کشند.

رییسی گفت: مردم عزیز، همچنانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما تردید نداریم؛ همچنانی که در عراق، سوریه، یمن، لبنان، منطقه، افغانستان و جای جای این منطقه شاهد شکست آمریکا بودیم در عرصه فلسطین و ایستادگی نیروهای مقاومت هم حتما آمریکا و اسرائیل شکست خواهند خورد.

وی تصریح کرد: جریان مقاومت که نیروی هوایی، دریایی و زمینی ندارد، رژیم صهیونیستی را با تمام ادعا و کمک های امریکا، زمین‌گیر کرده است.

رییسی همچنین بر پیگیری و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردم تاکید کرد و افزود: در نهاد ریاست جمهوری نامه ها پیگیری خواهد شد و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رییس جمهور در خاتمه افزود: از تمام عزیزان به ویژه نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز، استاندار و تمام مدیران و نیروهای مسلح، بسیجیان و روحانیت معزز و دانشجویان عزیز که در مسیر حرکت ابراز محبت کردند و همچنین از اصحاب رسانه کمال تشکر را دارم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶۶
امیدوارم این سفرها نتیجه بخش باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
امیدوار نباش الکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
با نام و یاد خداوند مهربان.
صبح جمعه همه شما عزیزان بخیر و شادی
پیر و جوان
خردو کلان
زن و مرد
وکلا همه ی شما
عزیزان سر کار هستید
بروید به زندگیتون برسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
گویی زمان برای ما ایرانیان متوقف شده و ایران تبدیل به روستای ایستا شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
کل جمعیت ۵۰۰۰ نفر نیستند
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
جناب رئیسی شما در قضیه اکبر طبری امتحان خودتو پس دادی و بدجوری مردم رو نامید کردی
لطفا ادعای مبارزه با فساد نکنید
اکبر طبری اگه یک دهم اون فساد رو مرتکب میشد باید اعدام
نه اینکه راست راست بچرخه و بخنده به ریش ملت میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
ممنون از تابناک بابت ارائه کامنتهای مختلف و نظرات
این میزان آزادی در هیچ جای دنیا نیست
اینیستا نظرات مخالف خودش را فیلتر می‌کند و هشتم سلیمانی را سریع حذف میکند
تیک تاک خودش اعلام کرد میلیونها نظر را حذف کرده است چون مخالف نظر داده اند
البته آنها همه کامنتهای بی ادبی و توهین را سریع منتشر می‌کنند. چون با این مسائل نوافقند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
ایشون به جای کوتاه نیامدن از محاکمه فاسدان بهتره از خودش بپرسه دولت چه کسی از 1400 تا الان به یک شرکت به طور انحصاری 180 همت پول داده! ایشون جوری حرف میزنه انگار رییس سازمان بازرسی بوده و مچ گیری کرده! تو فیلم زنده آقای اژه ای فرموده هیچ مدیری به قوه قضاییه معرفی نشده و طبق گفته اژه ای نود درصد به بالای پول مملکت رو همین دولت به شرکت دبش داده! دوست 9.17 شما همچنان امیدوار باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
شما خسته نشدید از این همه تزریق ناامیدی به مردم ومنفی بافی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
بنده هم تشکر از مدیران و دست اندکاران تابناک دارم... خداییش این اطلاعات کاربران امانته پیش شما ...ان شا الله که امانت دار خوبی باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
دلار 50 تومني نتيجه اشه ديگه
اگر با سفر میخواست جایی آباد بشه باید دوره محمود احمدی نژاد ایران گلستان میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
چقدرم آباد شد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
اگر میخواست با فساد مبارزه کند آنموقع که رییس دستگاه قضا بود باید اینکار را می کرد نه الان که هیچ اختیاری ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
ازاد راه همت که ۳ ساله زیر بار ترافیک است

پل عظیمیه هم که هنوز تمام نشده

بیمارستان هم که یک خیر ساخته و هنوز فاقد تجهیزات

و دکتر و پرستار کافی است

کارهای پوپو لیستی و عوام فریبانه تندروهای جبهه

پایداری ها و امام صادقی ها که احمدی نژادی بودند

امراه رییسی هم دارند همان کارها را انجام میدهند
آب شرب روستاها چي شد آقاي رئيس جمهور ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
فعلا شهرهه مشکل آب داره
بذار حل شه . بعد روستاها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
امارات در فکر تاسیس شهر قابل سکونت در مریخ است.
عربستان پروژه های به ارزش 1500 میلیارد دلار در صحرای حجاز در دست اجرا دارد
عراق با سرمایه گذاری 18 میلیارد دلار در حال تبدیل بندر فاو به یک هاب ترانزیت کالا است
قطر در حال برنامه ریزی برای احداث جزایر مصنوعی و احداث مجموعه های لوکس گردشگری است.
عمان در حال گسترش شبکه زیر زمینی تاکسی های برقی بدون راننده در شهرهای بزرگ است

اما ایران
باز کردن شیر آب آشامیدنی توسط رئیس جمهور و شستن دستها
افتتاح چند کیلومتر اتوبان
باز کردن شیر گاز روستا
و....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
درود به شرفت ۱۲:۵۲
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
آب شرب کجا بود، ما همه با نوشابه خودمون رو سیراب می کنیم
جانم فدای رئیسی که از رانتی دولت بنفش لیبرال رو حذف کرد و اختلاسگرهاش رو هم گرفت. درسته مقدارط از اختلاس در دولت رئیسی رخ داده بود اما این باقی مونده فساد دولت قبل بود نه دولت رئیسی
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
خواب دیدی خیرباش یه عمرکهدادم های مثل شماتوتوهم هستین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
شما چه قدر جان دارید؟؟جان فدای رئیسی،جان فدای غزه،جان فدای ...
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
ایشالا دعات مستجب بشه به زودی، صلوات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
حرف حق تلخه واسه اینا
اون .. چرا جلوتر از رئیس جمهور مملکت راه میره ؟!!!!!
اون بیشتر از رئیسی رای داره ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
جلوتر راه نمیره .
یه قدم جلوتر ایستاده که باید برگرده عقب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
شکم رییسی نیم متر از بقیه جلوتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
من ساکن عظیمیه هستم تقریبا دو سال هست که کمربند شمالی حدواسط میدان کوهنورد تا بوستان باغستان آماده است ولی باید مردم دو سال صبر کنند تا ایشان رزومه درست کنند این جاده مگر مروژه ملی است یا زابل رو به اردبیل وصل کرده شهردار کرج هم می تونست افتتاح کند
رئیسی مملکت را ۸۰ سال به عقب راند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
عجب! تو دشمن ایرانی قطعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
مگر بقیه مملکت را جلو بردند ؟
مثال ماکاشتیم دیگران خوردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
اگه منظورت دولت بنفش که اون جز ارز رانتی و ۱۰ برابر کردن دلار کاری نکرده
زنده باشی سید ابراهیم بت شکن،بت آلودگی هوا و سیستم فشل بانکی و مافیای پررو و ننر خودروسازی و رانت و انحصارطلبی و صهیونیسم داخلی و فساد اداری و اقتصادی و … رو خیلی زود بشکن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
بشکن بشکنه بشکن
من نمیشکنم بشکن
علت قوت گرفتن پروژه ها ورود قرارگاه خاتم به پروژه هاس که ازطریق تهاتر نفت صورت میگیره (دولت قبل این باج رو نداد). رئیس جمهور باید بندر افتتاح کنه، فرودگاه بین المللی، کارخانه جات صنایع مادر، پالایشگاه و ... نه بیمارستان و پل و ...
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
این پروژه به علت و وجود املاک معارض سه سال با تعطیلی و رکود مواجه شد تا اینکه دولت سیزدهم روی کار آمد
به اون خدایی که میپرستید بگید چرا معارضین املاک
در دولت قبل پاپس نمیکشیدن و این معارضین اصلاً کیا هستن ؟؟!! ب
پل ارتفاع صدو سی ششمتر هنوز در دست ساخت است؟؟؟ اگر ساخت پل تمام نشده چه طور تردد صورت گرفت؟؟ مگه میشه؟ اون تکه رو پرواز کردن وافتتاحیه گرفتن؟ واضح تر توضیح بدید
جناب وحیدی وزیر کشور فرموده اند که رئیس جمهور دیروز در مسکو بود و امروز در استان البرز، کجای دنیا چنین رئیس جمهوری وجود دارد؟

واقعیت این است که در هیچ جا. در کشورهای دیگر رئیس جمهور به مسائل کلان مملکتی می پردازد و فقط در صورت ضرورت مسافرت می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
پوتین جون شب نگه ش نداشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
خوش بحال رییسی برای خودش دور دنیا میگرده بهترین هتل ها بهترین پروازها بهترین نهارها اونوقت نه مورد باز خواست قرار میگیره نه مسئولیتی بابت گرانی و مشکلات مردم احساس میکنه کلی هم ازش تعریف و تمجید میکنن و گل سرسبد خودشون است برا همینه چون غصه مردم نداره اب رفته زیر پوستش سرحال شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
این ابی هم مثل مموتی راه افتاده البته فرقش اینه که ابی راه افتادنش جزء کشورهای زاقارت و بی خاصیت هم هست
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
مسافرت مفت هم خیلی کیف میده
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
از بیکاری است وگرنه رییس جمهور و هیات دولت نباید وقت کنند از تهران خارج بشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
خوب غزه هم الان از مسائل کلان مملکت ماست دیگه !!نمی دونستی ؟رییسی خودش مهمون شد پوتین تو آسمون برگشت !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
خوب که چی؟
چی میشه که مسئولان همه جای جای ایران رو سر میزنند و تحت نظر دارند ولی هر روز یه فساد از بیخ گوششون میزنه بیرون و اطلاع ندارند
سید بت شکن وارث مشکلات زیادی است که از دولتهای لیبرال قبلی مانده است آلودگی هوا نتیحه توسعه صنعت خودرو است ما باید صتعت خودرو را تعطیل کنیم تا هوای پاکیزه داشته باشیم کمبود دارو و بودجه و مشکلات صندوقهای بازنشستکی هم به دلیل طب غربی است که باید ما طب اسلامی را ترویج دهیم
با این بی رحمی شما ۳.۷ م دلار بسادگی آب خوردن دزدیده میشه و آب از آب هم تکان نمیخوره یعنی تقریبا نصف پولی که در کره بلوکه شده بود و سالها التماس میکردیم که آزاد کنن، وای به روزی که شما مرحمت نشان دهید!
من ساکن کرج هستم
یک مسیر کوتاه از میدان شهدا تا مصلی را با احداث ایستگاههای صلواتی و دیوار کشی با داربست ( هزینه ها رو چه کسی پرداخت میکنه !؟ ) برای پرشکوه نشان دادن استقبال طراحی کردند ! نماز جمعه کرج آنقدر کم رونق شده که دیگه بلوار امامزاده حسن رو پلیس مسدود نمی کنه
این نمایش های بی تاثیر بدتر مردم را عصبانی و رنجیده می کنه
جناب ابراهیم خان، شما احتیاجی نیست رحم نکنی، شمم اولا پیدا کن و ثانیا معرفی کن! شما الان دیگه رئیس قوه قضائیه نیستی ها!!!!
با ثقتی و باجناقها چه کردی چنان سخن می گوید که انگار قبلا هیچکاره بوده شما فراموش کردی که معاون ق ق بودی چرا آن موقع کاری نکردی .
شما زورتان به چندتا قاضی و کارمند ضعیف متخلف می رسید اما دولت و قوه مجریه ازین شوخیا نیست
سوابق رحم نکردن حضرتعالی از دوره ریاست شما بر قوه قضاییه موجود است.
سفرهای بی حاصل برای مردم و بی خاصیت و پر هزینه...
بیمارستان فردیس شش ماهه کار میکنه امروز افتتاح شده !!!
مبارزه با فساد سیاه بازیه
بزرگترین فساد قرن در دوره رئیسی ادامه و اتفاق افتاده و میگه با مفسدین مبارزه و به کسی رحم نمیکنه !!!!!! وقتی ۱۷۵ نماینده مجلسش رشوه شاسی بلند دریافت میکنه !!!!! با کدام ابزار میخوای با مفسدین مبارزه کنی؟؟؟؟؟!!!!! الکی شعار نده !!!!!مثل بقیه وعده های زمان انتخابات ، این وعده هم فراموش میشه ، فقط من از فساد بعدی میترسم ، با افزایش ارقام فساد حتما مبلغ فساد بعدی ۳۰۰۰ میلیارد دلاره!!!!!!!!
سراغ اسکله های ثبت نشده هم میری رئیس؟
سراغ اسکله های ثبت نشده هم میری رئیس؟
تو راست میگی باشه بیا من ببرمت یه اسکله به بهونه واردات امنیتی کانتیتر کانتینر لوازم خانگی قاچاق میاد بینم چند مرده حلاجی
از 19 سالگی در قوه قضائیه مسولیت های مختلف داشتی تازه بعد از بیش از چهل سال به این نتیجه رسیدی
وقتی نگران هزینه کردن نباشی و بیکار هم باشی هیچ کاری بهتر از سفر مجانی به آدم نمی چسبه
گویا آقای رئیسی اونموقع که رئیس قوه قضائیه بود حواسش نبود که رئیس قوه قضائیه است، حالا که رئیس جمهوره فکر میکنه رئیس قوه قضائیه است! البته در هر مقام و منصبی مبارزه با فساد خوب است اگر نمایشی نباشد!
مبارزه با فساد رو در دولت انقلابی دیدیم..شاسی بلند!!!!!
با علتها مبارزه کنید و آنها را شناسایی و اصلاح کنید مثل شایسته سالاری و قانون‌گرایی و شفافیت و ....وگرنه با معلول مبارزه کردن هبچ‌نتیحه ای ندارد.صدتامعلول هم که از بین ببری صدهزار تای جدید جایگزین آن می کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست