بازدید 3115

خونی که به خاطر یک سگ ریخته شد

کد خبر: ۱۲۰۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ 06 December 2023

پسری که در هواخواهی از یک دختر، دستفروشی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهد شد.

به گزارش ایران، نخستین ساعات بامداد ۳۱ اردیبهشت امسال وقوع یک درگیری خونین در پارک قائم خانی‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

پس از آن مأموران به محل درگیری رفتند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که پسر جوانی به نام مهیار فردی به نام سیامک را از ناحیه گردن با ضربه چاقو مجروح کرده است که وی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد سیامک به خاطر شدت جراحات وارده و خونریزی شدید تسلیم مرگ شد. نخستین تحقیقات تیم جنایی نشان می‌داد مقتول در پارک دستفروش بوده و بساط قلیان اجاره می‌داده. مهیار هم در حال عبور از داخل پارک بوده که این درگیری رخ داده است.

در ادامه مأموران موفق شدند متهم را شناسایی و بازداشت کنند. وی پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: شب حادثه همراه دوستانم برای تفریح به پارک رفته بودیم که متوجه شدیم مقتول با دختری درگیر شده است. وقتی جلو رفتیم و پرس‌وجو کردیم، متوجه شدیم وی قصد داشته سگ دختر جوان را با زور از او بگیرد که دختر مقاومت کرده است.  من به هواخواهی از آن دختر جلو رفتم و با سیامک درگیر شدم. او حالت طبیعی نداشت، مرا پشت شمشادها کشاند تا کتکم بزند به همین خاطر چاقویی را که در جیبم بود، بیرون آوردم تا او بترسد و رهایم کند اما با دیدن چاقو به من حمله کرد و چاقو ناخواسته به گردنش خورد.

پس از آن دختر جوان در توضیح ماجرا گفت: آن شب همراه دوستانم در حال قدم زدن در پارک بودیم که مقتول ناگهان سگم را برداشت و گفت، می‌خواهم این سگ مال من باشد. از حرفش عصبانی شدم و در حال جر و بحث بودیم که چند پسر به کمک من آمدند و ناگهان قتل رخ داد.با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه 2 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم بزودی محاکمه می‌شود. این در حالی است که اولیای‌دم برای متهم درخواست قصاص کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار