بازدید 4938
۱

فریب ۳۰ دختر جوان در سایت همسریابی

مردی که ۳۰ دختر جوان را از طریق سایت همسریابی فریب داده و از آنها عکس خصوصی دریافت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۰۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ 05 December 2023

به گزارش تابناک، اعتمادآنلاین نوشت: در پی شکایت تعدادی از دختران جوان مبنی بر تهدید و اخاذی، مراتب به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

برابر اظهارات شاکیان و بررسی‌های انجام شده معلوم شد، این دختران در یک پایگاه همسریابی با متهم آشنا شده و متهم با چرب‌زبانی اعتماد آنها را جلب کرده و شکات اقدام به ارسال تصاویر خصوصی برای او کرده‌اند. سپس متهم با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی آنها در فضای مجازی قصد اخاذی و رابطه نامشروع را داشت که توسط پلیس فتا دستگیر شد.

با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی‌ در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

در تحقیقات اولیه، متهم منکر بزه ‌ارتکابی شد ولی پس از رو به‌ رو شدن با مستندات به جرم خود اعتراف و بیان کرد از طریق پایگاه همسریابی و شبکه‌های اجتماعی با بانوان جوان آشنا می‌شد و پس از جلب اعتماد آنها و به بهانه ازدواج، تصاویر خصوصی آنان را دریافت و در نهایت با تهدید به انتشار این تصاویر برای اخاذی از قربانیان اقدام می‌کرد.

متهم دستگیر شده به بیش از ۳۰ فقره اخاذی از بانوان جوان اعتراف کرد و سپس به مرجع قضایی معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
طبق معمول ! چرب زبانی ! دختره خودش مشکل و فساد اخلاقی داره عکس مستهجن از خودش ارسال میکنه وقتی گندش بالا میاد میشه چرب زبانی ! مارو گول زد ! برو بابا !!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی