بازدید 5536
۷

حمله مجدد میثاقی به ساکت: پول مسافران اضافه سپاهان را کی داده؟

چه کسی تصمیم گرفته است که 30 الی 40 نفر اضافه با کاروان سپاهان به عربستان بروند؟ اقامت در عربستان قیمتش چند است؟ بلیت قیمتش چند است؟
کد خبر: ۱۲۰۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳ 05 December 2023

محمدحسین میثاقی بار دیگر به مدیرعامل سپاهان تاخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مجری برنامه فوتبال برتر در برنامه امشب شبکه سه روی آنتن زنده گفت: چه کسی خرج افراد اضافه‌ای که با سپاهان به عربستان رفته اند  می‌دهد؟

میثاقی افزود: چه کسی تصمیم گرفته است که 30 الی 40 نفر اضافه با کاروان سپاهان به عربستان بروند؟ اقامت در عربستان قیمتش چند است؟ بلیت قیمتش چند است؟ هتل چند است؟

این مجری ادامه داد: امیدوارم حقوق کارگران فولاد مبارکه هم به روز بدهید. به جای افراد اضافی که به عربستان برده اید بهتر نبود چند نفر کارگر می‌بردید؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۷
مورایس بنده خدا بعد از بازی شاکی بود که چرا برای دوبازی قبلی خارج از خانه یعنی در تهران بازی کردند. و می‌گفت امیدوار که سعود کنند و برای بازی بعدی در خانه بازی کنند. بنده خدا نمیدونه که فدراسیون و مدیران باشگاه سپاهان var را به بهانه واهی اینکه از یک شرکت آمریکایی آمده از استادیوم نقش جهان جمع کرده اند که بصورت خود خواسته در استادیوم نقش جهان بازی آسیایی برگزار نشه در این صورت آنها مجبور نیستند مجسمه را جابجا کنند. ولی من به آنها پیشنهاد میدم قبل از اینکه afc مجبور به اینکارتون بکنه بروید خیلی آبرو مردانه مجسمه ها را در خارج از کاسه استادیوم تعبیه کنید.
جه كسي اجازه داده؟مملكت حذب الهي هاس ديك
ما مردم بیچاره بدبخت مظلوم
پول مفت و دل بی رحم! البته بی وجدانی!!!
هروقت به اختلاس چندده میلیون دلاری درمجتمع سپاهان رسیدگی شدبه این موردهم رسیدگی میشه!!!
خدا رحمت کنه فردوسی پور رو اونم به جای فوتبال دنبال همین حواشی بی اهمیت بود تا بتونه مخاطب جذب کنه !! آخه به توچه مگه شما بازرس کل استان اصفهانی یا دیوان محاسبات یا بازرسی شرکت ها و.... مگه کس دیگه ای نیست اینا رو پیگیری کنه ؟ ! توی این مملکت همه در مورد همه چیز اظهارنظر می کنن ...شما بچسب به همون تیمتون سنگین تری !!
پول را یکی از طرفداران تیم داده مثل پولهایی که طرفداران پرسپولیس پرداخت می کنند
چطور است که شما پول کارگران فولاد را می بینید ولی پول بیت المال و مالیات مردم که به دو تیم پرسپولیس و استقلال داده می شود را نمی بینید؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا شما می دانید هر ساله چه مقدار بودجه از بیت الملی که حق مردم محروم کشور است و باید برای دارو و مسکن و غذای مردم محروم کشور هزینه شود در اختیار این دو تیم قرار می گیرد؟؟ آیا می توانید مقدار هزینه های که این دو تیم از پول بیت المل کشور برای محکومیت های خود به دلیل ضعف مدیریتی پرداخت کرده اند به مردم ارائه دهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا باید به حال این سایت خبری تابناک تاسف خورد که همیشه به دنبال نابودی تیم سپاهان است چون مسئولین ان پرسپولیس هستند و به جای رقابت جوانمردانه در زمین فوتبال همواره به دنیال کسب امتیاز برای تیم محبوب خودشان از مسیرهای ناجمرمردانه مانند تحت تاثیر قرار دادن کمیته انضباطی داوران صدا و سیما و ... هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی