بازدید 3548

بازگشت درگاهی به ژیمناستیک و مجمع انتخابات ظرف ۳ماه

کد خبر: ۱۲۰۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ 01 December 2023

 

فدراسیون ژیمناستیک و سرنوشت صندلی ریاست آن به معضلی برای ورزش ایران بدل شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از ماهها کشمکش ، به نظر می‌رسد وزارت ورزش کوتاه آمده و زهرا اینچه درگاهی در آستانه بازگشت به فدراسیون ژیمناستیک قرار گرفته است

هفته گذشته فدراسیون جهانی پاسخ ایمیل کمیته ملی المپیک را داد و اعلام کرد استقرار کمیته انتقالی را تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی جدید نمی‌پذیرد. 

طبق ادعای آنا؛ در پاسخ ایمیل آمده بود این فدراسیون درگاهی را رئیس و سلیمانی را دبیرکل می‌شناسد و آنها عضو وابسته به فدراسیون ایران هستند. اینچه درگاهی برگردد، شرایط را برای برگزاری مجمع انتخاباتی جدید فراهم کند. ضمن اینکه او به عنوان «پرزیدنت» (President) یا «چیرمن» (Chairman) فدراسیون ایران، وظیفه نظارت و ارسال جزئیات را تا برگزاری انتخابات دارد. 

مجمع انتخاباتی باید با حضور تمامی اعضای مجمع که اسامی آن‌ها در فدراسیون جهانی موجود است، برگزار شود و ظرف سه ماه این انتخابات برگزار شود. با این مستند باید اینچه درگاهی و سلیمانی از دوشنبه آینده به فدراسیون ژیمناستیک برگردند، ولی دعوت نشدن اینچه درگاهی به مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که سه‌شنبه هفته آینده (۱۴ آذر) برگزار می‌شود نشان می‌دهد هنوز این بازگشت از سوی مقامات ارشد ورزش کشور پذیرفته نشده است.

درگاهی که گفته می‌شود تخلفاتی در دوره ریاست در فدراسیون ژیمناستیک داشته، هنوز از سوی هیچ مرجع قضایی محکوم نشده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل