بازدید 5409

آقای دوربینی، استاد بزرگ موفقیت است!

حسین نمازی در تمام طول زندگی‌اش یک هدف بزرگ داشته و البته دارد. آنهم ایستادن جلوی دوربین است. آقای دوربینی به این آرزوی بزرگ خود رسیده است. هرجا دوربین و پخش زنده است، او هم هست.
کد خبر: ۱۲۰۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ 02 December 2023

به گزارش «تابناک»، مصطفی داننده در عصرایران نوشت: خبرهای درگذشت آدم‌های مشهور جامعه مثل سیاستمداران، بازیگران و ورزشکاران جدا از تلخی‌هایش برای اهالی رسانه به ویژه عکاسان یک سوژه جذاب است. آنها سعی می‌کنند از مراسم تشییع، تدفین و ختم آدم‌های معروف به مخاطبان خود گزارش دهند. به طور مثال چه کسانی آمده و چه کسانی نیامده بودند یا چه حرف‌هایی زده شده است.

نکته جالب در این مراسم‌ها و عکس‌هایی که عکاسان ثبت می‌کنند حضور یک چهره آشنا است. حسین نمازی یا همان آقای دوربینی مشهور تقریبا در تمام این مراسم‌ها حضور دارد. بدون توجه به اینکه متوفی بازیگر است یا سیاستمدار. اصلاح‌طلب است یا اصول‌گرا، بازیکن استقلال بوده است یا پرسپولیس!

آخرین نمونه این حضور در مراسم تشییع پیکر بیتا فرهی، بازیگر معروف زن ایران بود.

او در تمام طول زندگی‌اش یک هدف بزرگ داشته و البته دارد. آنهم ایستادن جلوی دوربین است. آقای دوربینی به این آرزوی بزرگ خود رسیده است. هرجا دوربین و پخش زنده است، او هم هست. آقای دوربینی عاشق است. شاید عشق او به دوربین برای خیلی‌ از ما مسخره باشد. برای بسیاری از ما پذیرفتنی نیست که آدمی با این سن و سال کار و زندگی خود را ول کند از این گوشه شهر به آن گوشه شهر برود تا برای چند ثانیه برای چند دقیقه جلوی دوربین باشد.

آقای دوربینی چندین گام از بسیاری از ما جلوتر است. برای ما هنوز بسیاری از هدف‌هایمان، آرزوست. فقط به آنها فکر می‌کنیم اما هیچگاه تلاش نمی‌کنیم به آنها دست پیدا کنیم.

بسیاری از ما هنوز قله‌های فتح نشده زیادی در زندگی داریم. می‌دانیم به بسیاری از آنها هم نخواهیم رسید. هر از چندگاهی از دور به آنها نگاه می‌کنیم و بعد دوباره به زندگی عادی خود بر می‌گردیم.

کاش همه ما در وجودمان یک آقای دوربینی داشتیم. آقای دوربینی که باعث شود ما به هدف‌های خود برسیم.

از این دست آدم‌ها در اطراف ما کم نیستند اما خوب عادت نداریم آنها را نگاه کنیم، چون فکر می کنیم مسخره هستند اما در واقعیت اینگونه نیست. آنها در زندگی‌شان هدف گذاری دارند و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. شاید تمام زندگی‌شان را به خاطر آنچه می‌خواهند از دست بدهند اما بالاخره به آنچه می‌خواهند می‌رسند.

آقای دوربینی و امثال او بسیار ویژه هستند و باید از آنها به احترام یاد کرد. کسانی که می‌توانند به دیگران یاد دهند چگونه می‌توانید به اهداف خود برسید. آقای دوربینی هم دیده شده است و هم مشهور است و دیگر همه او را می‌شناسند. کدام یک از ما با این همه ادعا این چنین به هدف خود رسیده‌ایم و آن را رد کرده‌ایم؟

حسین نمازی را تحسین می‌کنم. او در زندگی‌اش از بسیاری از ما حداقل از من موفق تر است. آقای دوربینی حداقل وقتی شب‌ها می‌خوابد می‌داند که به آرزوی خود رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
خدایی حیف وقتی که واسه خوندن این متن گذاشتم . همه رو ول کرده باید از آقای دوربینی یادبگیریم! من که میگم حوزه خبرو رها کن شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
مجبور نسیتی که این متن رو بخونی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
با این لحن و با این عقیده به نظر بنده شما حتی از آقای دوربینی هم نمیتوانی چیزی یاد بگیری !
خاطره ای از اقای دوربینی دارم مربوط به سالیان دور سال 1372 ایشان کارمند بخش خدمات شرکت هواپیمایی بودند. هر روز صبح زود اول تمام روزنامه های صبح را میخرید تا اگر مراسمی بزرگداشتی بود متوجه شود. هر روزی که مراسم یا تشییع جنازه و .... بود کارهاشو بسرعت انجام می داد و بعد مرخصی ساعتی میگرفت تا به مراسم برسد. وضع مالی چندان خوبی نداشت ولی واقعا عاشق بود. عاشق دوربین
ای کاش مسئولین هم همت و تلاش آقای دوربینی را داشتند
اگر تمام وقت خود را صرف دیده شدن کنی مطمئنا هیچ وقت دیده نمی شوی
با نگارنده موافقم و این مطلب برای شخص من، تذکر خوبی بود.ممنون
باید از خاطراتش فیلم درست کرد با حضور خودش تا دیر نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
خیلی عالی گفتی،موافقم
بله، مملکت چنان از الگوهای واقعی تلاش و موفقیت خالی شده که مجبوریم از آقای دوربینی به عنوان نماد موفقیت پیروی کنیم.
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
حداقلش اینه که بی آزاره....
بد هم نیست، هر وقت ایشان را جلوی دوربین می بینیم کلی شاد و خندان می شویم. همینکه برای عده ای جلب توجه می کند و خوشحای می شوند کافی است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست