بازدید 2305

ترافیک پرحجم در مسیرهای بازگشت از شمال

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از یکطرفه‌شدن جاده چالوس خبر داد و اعلام کرد که ترافیک در مسیرهای بازگشت از شمال کشور پرحجم و نیمه‌سنگین است.
کد خبر: ۱۲۰۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸ 01 December 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر تمهیدات اتخاذ شده از حوالی ساعت ۱۵ امروز  تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس از میدان امیرکبیر تا مرزن‌آباد و مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شده و با تخلیه بار ترافیکی از دقایقی قبل تردد در مسیر شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه انجام می‌شود. این وضعیت تا زمان عادی شدن بار ترافیک و تخلیه خودروها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:‌در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده‌های هزارچم، ولی‌آباد و تونل کندوان و حدفاصل خوشبختی تا بیلقان هستیم. تردد در مسیر شمال به جنوب آزادراه شمال - تهران روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز  در محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیز نیمه سنگین گزارش شده است، گفت: وضعیت مشابه در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده‌های دماوند و بومهن و همچنین آزادراه رشت – قزوین در محدوده‌های سراوان و رودبار گزارش شده است.

به گفته شیرانی در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره ۴ تا ۲ و محور قدیم بومهن - تهران در محدوده جاجرود نیز ترافیک پرحجم و نیمه‌سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده‌های کمال شهر و مهرشهر و حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک نیمه سنگین است، گفت: در آزادراه قم – تهران حدفاصل حرم امام خمینی(ره) تا پل شهیدکاظمی نیز ترافیک پرحجم را شاهد هستیم. همچنین ترافیک نیمه سنگین در محور فشم – تهران محدوده شمیران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محورهای مسدود نیز گفت: محورهای سرو آباد – پاوه،  سی سخت – پادنا، گنجنامه - تویسرکان و شمشک دیزین نیز به دلیل شرایط فصلی مسدود است.

به گفته وی وضعیت جوی در اکثر جاده‌های کشور در حال حاضر مساعد گزارش شده و موردی از بارش برف یا باران وجود ندارد. اما رانندگان باید در این فصل همواره تجهیزات زمستانی مانند زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست