بازدید 1836

استاندار قم: جریمه تخلفات گرانفروشی افزایش یابد

استاندار قم گفت: سازمان تعزیرات حکومتی نیز موظف است جریمه تخلفات گران فروشی را افزایش داده تا برخورد‌ی که می‌شود بازدارندگی داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۰۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 29 November 2023


به گزارش تابناک ، آقای سیدمحمد آقامیری سه شنبه شب در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم که در سالن امام جواد(ع) برگزار شد، اظهار داشت: افزایش نظارت‌ها از واحدهای فروش در سطح استان طی یک ماه اخیر باعث شد میزان تورم استان قم در آبان‌ماه نسبت به قبل نیم درصد کاهش داشته باشد.

وی افزود: دستگاه‌های متولی موظف‌اند با مشارکت یکدیگر تا پایان سال، روند بازرسی و گشت‌های خود را در بازار استان افزایش داده تا به طور کامل قیمت‌ها را کنترل کنیم.

وی تصریح کرد: ما مسئولین موظف هستیم طوری تصمیم‌گیری و برخورد کنیم تا اجحافی در حق مردم شریف قم ایجاد نشود، با هر شخصی که اخلال در سفره مردم ایجاد کرد با شدیدترین نوع ممکن برخورد کنید.

وی اشاره کرد: به دنبال این هستیم سامانه‌ای را طراحی کنیم تا مردم به صورت ۲۴ ساعته گزارش گران فروشی و تخلف را ارسال کنند، گشت‌های بازرسی نیز در هر ساعت شبانه روز به صورت اورژانسی در آن واحد گرانفروشی حاضر شده و با متخلف برخورد کنند.

وی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی نیز موظف است جریمه تخلفات گران فروشی را افزایش داده تا برخورد‌ی که می‌شود بازدارندگی داشته باشد.

استاندار قم تاکید کرد: بارها گفته‌ام به کسانی‌ که در معیشت مردم اخلال ایجاد می‌کنند رحم نخواهیم کرد و مطابق قانون شدیدترین برخورد را انجام خواهیم داد، اجازه نخواهیم داد اخلال‌گر و سوداگری در قم مردم را دچار مشکلات معیشتی کند.

وی ادامه داد: براساس آمار تورم استان قم نسبت به کشور چند درصدی بیش‌تر است، این مسئله باعث تاسف ماست و ما مسئولین موظف هستیم تمام تلاش خود را انجام داده تا این مشکل حل شود، دست‌های پشت پرده در قم به‌دنبال این است مردم را نسبت به نظام و دولت بدبین کند اما بنده با این دست‌ها برخورد خواهم کرد.

وی بیان کرد: بنده در مدیریت استان با مشارکت مدیران دستگاه‌های دولتی و اجرایی تلاش خواهیم کرد تا قم را به عنوان یکی از ارزان‌ترین شهرهای ایران معرفی کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم