بازدید 3430
۲

تولد سید حسن نصرالله ترند شبکه «ایکس» شد

امروز ۲۸ نوامبر تولد سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان است و به همین مناسبت هشتگ «#میلاد_الامین» در ایکس (توییتر سابق) ترند شد.
کد خبر: ۱۲۰۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ 28 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شماری از کاربران لبنانی و عرب زبان با داغ کردن هشتگ «#میلاد_الامین»  تولد سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان را تبریک گفته و حمایت گسترده خود از وی و مقاومت را اعلام کردند.

کاربری به همین مناسبت نوشت: او ریشه در قلب‌ها دارد، صاحب بادبان‌های رستگاری، این عطر ظهور مهدی (عج) است، خداوند متعال عمری طولانی به ایشان عطا کند.

یک کاربر دیگر نیز در این باره نوشت: تو قطب نمای حق و مدار شور و اشتیاق دلها هستی. ما با تو هستیم؛ میلاد عشق است.

کاربر دیگری نیز ضمن اعلام حمایت از سید حسن نصرالله گفت: او پدر شهیدان است، ما هر سال به وظیفه خود در قبال آقای خود عمل می‌کنیم اما امسال به مناسبت ایام فاطمیه و همبستگی با خانواده‌های شهدا برگزاری مراسم میلاد ایشان را تعلیق می‌کنیم.

یک لبنانی دیگر نیز با اشاره به اتفاقات نوار غزه و همچنین شهادت رزمندگان مقاومت لبنان در جنگ اخیر نوشت: «هرکس می‌خواهد با سکوت جشن بگیرد؛ چراکه قلب‌هایی شکسته اشت؛ #۶۴ – عشق.» خداوند عمر طولانی تا ظهور حضرت مهدی (عج) به شما عطا فرماید.

«محمد سماحه»، یک کاربر عرب‌زبان نیز به همین مناسبت درپیامی در ایکس نوشت: ۲۸ نوامبر ۲۰۲۳ میلاد رهبر امت، محبوب دلها و صاحب پیروزی و صبر، آقای عشق سید حسن نصرالله (حفظه الله) است. خداوند عمر ما را گرفته و ۶۴ شمع برای ادامه راهت به شما بدهد.

یک کاربر لبنانی به نام «iavad alarab» نیز نوشته است: «به سید بگویید که ما در مقابل تمامی جهانیان به او می‌بالیم؛ ۶۴ سال عشق و خیر مبارکتان باد از نور چشم.

یک فعال لبنانی نیز در این باره تاکید کرد: هیچ خیر و سودی در زندگی بدون عشق و محبت به سید حسن نصرالله وجود ندارد، ۶۴ سال عشق، جهاد و پیروزی.

یک کاربر دیگر به نامه «Fatima ahmad» ضمن تبریک شصت و چهارمین تولد دبیرکل حزب‌الله لبنان، هر سال آن را به منزله یک تیر در قلب دشمن توصیف کرد و نوشت: «۶۴ تیر در قلب دشمن».

امروز ۲۸ نوامبر، سالروز ولادت سید حسن نصرالله است. البته تاریخ واقعی آن، نه شناسنامه‌ای.

پیشتر سید عبدالکریم نصرالله، پدر دبیرکل حزب‌الله لبنان گفته بود: مدتی پیش متوجه شدم هواداران مقاومت تولد سید حسن را تبریک می‌گویند، حقیقت این است که آن تاریخ در شناسنامه ثبت شده که از تاریخ تولد (حقیقی) متفاوت است. می‌خواستم این را تصحیح کنم اما کسی از من نپرسید و قبلا هم مناسبتی پیدا نکرده بودم که بگویم. امروز می‌خواهم تاکید کنم که ولادت ایشان که خدا حفظش کند، در زمستان و در تاریخ ۱۹۵۹/۱۱/۲۸ بود و یادم هست که وقتی متولد شد تاریخ را پشت جلد قرآن نوشتم و آن قرآن را تلاوت می‌کردم به نیت اینکه برای سید حسن باشد.

وی افزود: اما چرا ۱۹۶۰/۸/۳۱ ثبت شده، چون در بیروت دنبال کارهایمان بودیم و و جنوب نمی‌رفتیم، به پدرم نامه فرستادیم که پسردار شده‌ایم و اسمش را حسن گذاشته‌ایم. می‌خواهیم این را ثبت کنیم. طبیعی بود که پدرم برای گرفتن برگه از کدخدای روستا تاخیر کرد و تا آن را به صور برد و توانست کارهای اداری‌اش را انجام دهد، طول کشید و ناخواسته در آن تاریخ ثبت کردند و ما هم اعتراضی نکردیم و با همین تاریخی که در ثبت احوال ثبت شده پیش رفتیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
هیچ هم ترند نیست
مباركه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی