بازدید 45891
۱
تیم ایرانی صدرنشین نداریم

جدول تیم‌های دوم آسیا؛ سپاهان و پرسپولیس یکقدم تا صعود

کد خبر: ۱۲۰۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۸ 28 November 2023

وضعیت تیم‌های ایرانی برای صعود به عنوان بهترین تیمهای رده دومی لیگ قهرمانان آسیا بسیار مناسب است اما هیچ تیم ایرانی صدرنشین در مرحله گروهی نداریم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا،  دست بالای سپاهان و شانس خوب پرسپولیس برای صعود به مرحله حذفی مسجل شده است. 

 روز اول از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 امشب (دوشنبه) با برگزاری دیدارهای گروه‌های C ،B و E به پایان رسید و تیم‌های النصر و الاتحاد عربستان به العین امارات پیوستند که صعودش به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات هفته قبل قطعی شده بود.

سپاهان به لطف غلبه بر نیروی هوایی عراق و با توجه به تفاضل گل خوبی که از برتری ۹ بر صفر مقابل آلمالیق به دست آورد، اکنون با 10 امتیاز و تفاضل گل 9+ بهترین تیم رده دومی منطقه غرب به شمار می‌رود.

 پرسپولیس هم که امشب تنها یک امتیاز از دیدار با النصر گرفت، با هشت امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شارجه، جایگاه سوم این رده‌بندی را به خود اختصاص داده است. به این ترتیب می‌توان گفت اگر جدول همین‌گونه باقی بماند، سپاهان و پرسپولیس به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود خواهند کرد.

جدول بهترین تیم‌های دوم لیگ قهرمانان آسیا 

1-سپاهان ایران: 10 امتیاز، تفاضل +9

2-نوبهار ازبکستان: 10 امتیاز، تفاضل 6+

3-پرسپولیس‌ ایران: 8 امتیاز، +1

4-الشارجه امارات: 8 امتیاز، تفاضل 0

5-پاختاکور ازبکستان: 4 امتیاز، تفاضل 2-

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
همین که پرسپولیس با این بضاعت در مقابل غولهای عربی با انهمه امکانات وبازیکنان سر شناس بعنوان تیم دوم بالا امده کاری کرده کارستان .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی