اخبار مهم کدال یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲

امروز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۲۰۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 27 November 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

نتایج شرکت در مناقصه شتران

شرکت شتران به عنوان پرنده مناقصه سرمایه گذاری در احداث و بهره برداری ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی انتخاب گردید. دوره احداث یک ساله و هزینه احداث حدود ۲۷۵ میلیون دلار می‌باشد. بر اساس مصوبه شورای اقتصاد مدت قرارداد ۲۵ سال است که در ۵ سال ابتدای قرارداد برق تولیدی به صورت تضمینی و به قیمت ۷/۳ سنت دلار به ازای هر کیلو وات ساعت توسط سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) خریداری می‌شود.

اطلاعات با اهمیت ثشاهد

خصوص موضوع تفاهمنامه منعقده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ باآقای علیرضا فقیهی کاشانی (برنده مزایده) بابت فروش ۷۰ قطعه باقیمانده از اراضی واقع در شهرک ناز جنوبی با رقم پیشنهادی به مبلغ ۳۰۲ میلیارد تومان که به دلیل عدم ایفای تعهدات از سوی خریدار انجام کامل فرآیند معامله میسر نگردیده بود شایان ذکر می‌باشد؛ مذاکرات با خریدار با هدف حفظ منافع و حقوق سهامداران، جلوگیری از خام فروشی با رعایت صرفه و صلاح شرکت صورت پذیرفت که منجر به حصول توافق جدید با محتوای واگذاری ۱۹ قطعه زمین از اراضی مندرج در تفاهم نامه اولیه به خریدار مطابق با ۵۳ میلیارد تومان پرداختی توسط ایشان در سال ۱۴۰۱ و تثبیت مالکیت شرکت شاهد بر ۵۱ قطعه باقیمانده اراضی گردید.

شفاف سازی فروژ

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مبالغ اعلامی برق مصرفی در گزارشات فعالیت ماهانه؛ قبوض برق ماهانه بطور معمول با تاخیر ۲۵ الی ۳۰ روزه صادر می‌گردند و از این رو ارقام اعلامی در گزارش فعالیت، برآوردی از کنتور برق کارخانه و تعرفه برق ماه قبل می‌باشند.

آگهی ثبت افزایش سرمایه وخارزم

 افزایش سرمایۀ شرکت وخارزم از مبلغ ۱۸,۷۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۷۴۸۰۰۰۰ میلیون ریال، از محل اندوخته مبلغ ۲۳۸۲۰۰۰۰ میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

دریافت مجوز تغییر نرخ محصولات خمحور

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات شامل اکسل وانت وپیکاپ، آفرود (اکسل جلو چپ و راست، عقب معمولی غیر خود تنظیم، عقب خود تنظیم) از نرخ ۹۰,۸۷۷,۶۱۱ ریال به نرخ ۱۲۵,۰۱۶,۸۲۸ ریال در تاریخ ۶/۹/۱۴۰۲ انجام شد.

عملکرد ۶ ماهه خمحرکه

شرکت خمحرکه در ۶ ماه منتهی به ۳۱/۶/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۱۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۲۰ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۲۳ درصدی ۱,۶۱۵,۱۹۶ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۸۹,۵۹۹ میلیون ریال رسید.

آگهی دعوت به برگزاری کنفرانس الکترونیکی آنلاین شبندر

در راستای اجرای مفاد ماده ۱۸ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات و ارتقای شفافیت اطلاعاتی، شرکت شبندر یکشنبه مورخ ۱۲/۹/۱۴۰۲ راس ساعت ۱۴ کنفرانس پرسش و پاسخ سهامداران در خصوص صورت‌های مالی حسابرسی شده میان دوره‌ای منتهی به ۳۱/۶/۱۴۰۲ به صورت مجازی از طریق سامانه دیما برگزار نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست