بازدید 3722

توضیح شهرداری درباره زمان افتتاح مترو پرند

روابط عمومی شرکت مترو تهران و حومه با ارسال متنی در مورد خبر امروز درباره زمان افتتاح مترو پرند اعلام کرد: آنچه بیان شد لزوما به معنای بهره برداری از مترو پرند در روز پنجشنبه این هفته نیست و باید با دستگاه های اجرایی دیگر هم هماهنگی نهایی صورت پذیرد.
کد خبر: ۱۲۰۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷ 27 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، روابط عمومی شرکت مترو تهران و حومه با ارسال نمابری به رسانه ها اعلام کرد: «مهندس محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در توضیح خبر منتشره از سوی خبرگزاری ها مبنی بر افتتاح ایستگاه مترو پرند در روز پنجشنبه هفته جاری و توضیحات خود پیرامون آخرین وضعیت این پروژه در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: آنچه در جلسه صبح روز یکشنبه ۵ آذر ماه خطاب به اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران عنوان کردم ، این بود که آمادگی بهره برداری از ایستگاه مترو پرند ، حتی برای پنجشنبه هفته جاری هم وجود دارد و مقدمات و پیش نیازهای افتتاح پروژه تکمیل شده است ؛ منتهی برگزاری مراسم بهره‌برداری از این ایستگاه و ۱۹ کیلومتر مسیر ریلی احداث شده، مستلزم انجام برخی هماهنگی های نهایی است و درصدد هستیم بهترین زمان ممکن را با توجه به جمیع جهات برای افتتاح این پروژه که ۱۸ سال از تاریخ شروع مطالعات آن می گذرد ، تعیین کنیم. در واقع آنچه بیان شد، لزوما به معنای بهره برداری از مترو پرند در روز پنجشنبه این هفته نیست و باید با دستگاه های اجرایی دیگر هم هماهنگی نهایی صورت پذیرد.»

گفتنی است. معاون حمل و نقل شهرداری تهران دیروز در صحن علنی از افتتاح ایستگاه مترو پرند در پنجشنبه هفته جاری خبر داده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
اینها اصرار دارند به یک زبونی صحبت کنند که ما توهم بزنیم فارسی بلد نیستیم ، می تونیم افتتاحش کنیم ولی نمی شه فعلا بهره برداری کرد. خب یعنی یا تو آماده نیستی یا خط مترو چه فرقی می کنه. اون افتتاحت به هیچ دردی نمی خوره.
این خط خیلی وقته آماده هست و لنگ تجهیزات مثل واگن و قطاره و تا زمان تامینش نمیشه کاری کرد
مگه اینکه برای کار نمایشی هم که شده دوتا قطار از بقیه خط ها کش برن و بذارن توش که کژدار و مریض کار رو ببره جلو که نهایتاً مشکل در سایر خطوط تهران بیشتر خواهد شد.
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنب
دوباره
شنبه..............
دوباره
درودیوار شهر رو پر کردن که مترو پرند راه افتاده. در حالیکه ما که پرند هستیم می بینیم که همچین خبری نیست ، واقعا خسته نشدید از این همه دروغ گفتن وخالی بندی کردن و وعده های الکی دادن ؟!
تورو خدا تعداد پرتوها رو زیاد کنین من ی خانم شاغل هستم با وجود اینکه ماهم مثل بقیه ک بلیط میدهند همش تو مترو ایستاده ایم پاهای من در اثر ایستادن واریس گرفته از بس شلوغه مخصوصا خط یک تجریش کهریزک
کار خیر که نیاز به مجوز و هماهنگی نداره. چرا بهره برداری از پروژه را به تاخیر می اندازید؟
انشاالله این دروغی که میگن راست باشه
خجالت هم خوبه واقعا
مثل آدم از اول بگین چه تاریخی افتتاح میشه آقا بگین اصلا یه سال دیگه چرا همش امروز و فردا میکنین مردمو سرکار میزارین بی انصافا
مثل آدم از اول یه تاریخ مشخص بدین اینقدر مردمو سرکار نزارین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست