بازدید 2565

معرفی مقصران حادثه مرگ پسر دانش آموز در اردو

کد خبر: ۱۲۰۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 26 November 2023

دادستان عمومی‌و انقلاب مینودشت در استان گلستان از اعلام نظر کارشناسی پرونده مربوط به حادثه در اردوی دانش‌آموزی این شهرستان خبر داد و گفت: با تأکید رئیس کل دادگستری استان گلستان و پیگیری دادستان مرکز استان به علت اهمیت این پرونده، با کار شبانه‌روزی در کوتاه‌ترین زمان پس از بررسی اسناد و مدارک و معاینه محل حادثه، نظریه کارشناسی صادر شد.

به گزارش ایران، سیدرضی حسینی افزود: در این نظریه، آموزش و پرورش شهرستان و مسئولان مدرسه شاهد این شهر به دلیل نادیده گرفتن هشدار‌های هواشناسی و اداره منابع طبیعی مینودشت نیز به عنوان متولی پارک جنگلی باقرآباد که مسئول شناسایی و جمع‌آوری درختان فرسوده و ناپایدار محل برگزاری این اردوست، مقصر شناخته شدند و درصد قصور هر بخش نیز مشخص شده است.

 حسینی گفت: رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مینودشت هم امروز برای ارائه توضیحات به دادسرا احضار شد، هفته گذشته هم سرپرست آموزش و پرورش مینودشت، ۲ تن از معاونان آموزش و پرورش این شهرستان، مدیر و معاون پرورشی مدرسه ابتدایی شاهد، برای اخذ توضیح و دفاعیات به دادسرای مینودشت احضار شدند.

 اردوی دانش‌آموزی روز دوشنبه ۲۹ آبان علیرغم هشدار‌های هواشناسی در جنگل‌های مینودشت برگزار شد که بر اثر وزش باد و سقوط درخت، ۲ دانش‌آموز و یک معلم، مصدوم شدند که متأسفانه یک دانش‌آموز بر اثر شدت جراحات پس از چند روز کما، درگذشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست