بازدید 2102

وزیر دفاع: کشورهای بیگانه، منطقه را ترک کنند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: حضور آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در منطقه، عکس العمل تمامی منطقه از جمله محور مقاومت را به دنبال خواهد داشت و توصیه می‌کنم این کشورهای بیگانه منطقه را ترک کنند و به دنبال ایجاد تنش نباشند.
کد خبر: ۱۲۰۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ 25 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به فشارهای گسترده از سوی کشورهای مختلف در حوزه های سیاسی و اقتصادی به رژیم صهیونیستی و حامیانش گفت: مردم منطقه شاهد خواهند بود که این رژیم غاصب و کودک کش کاملاً سرنگون می شود و امنیت واقعی به منطقه ما بر می‌گردد.

وزیر دفاع درباره جنگ غزه، اظهار کرد: وقتی عملیات طوفان الاقصی شروع شد، رژیم صهیونیستی در همه حوزه ها غافلگیر شد و کاملاً در ورطه سقوط قرار گرفت و این یعنی یک «شکست سنگین».

وی ادامه داد: این عملیات باعث شد که رسماً این رژیم منحوس در ابعاد مختلف از جمله سیاسی و نظامی و سایر حوزه ها دچار فروپاشی شود و آمریکایی ها به شکل جدی احساس خطر کنند که این رژیم به طور کامل در حال ساقط شدن است. لذا؛ به حمایت از این رژیم اقدام کردند و برخی از کشورهای اروپایی نیز آنها را در این راه همراهی کردند.

امیر آشتیانی با بیان اینکه این منطقه به دلیل عبور خطوط انتقال انرژی  محیطی بسیار مهم، استراتژیک وحساس است، گفت: حضور آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در منطقه، عکس العمل تمامی منطقه از جمله محور مقاومت را به دنبال خواهد داشت و توصیه می‌کنم این کشورهای بیگانه منطقه را ترک کنند و به دنبال ایجاد تنش نباشند.

وی با اشاره به  اشتباهات راهبردی و خطاهای محاسباتی آمریکا به خصوص در منطقه، افزود: برای تمام دنیا اثبات شده است که رژیم صهیونیستی یک رژیم جنایتکار است و بزرگترین اشتباه آمریکا نیز حمایت از این رژیم کودک کش است و باید بدانند حتماً هزینه این همه جنایت را پرداخت خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی