بازدید 3359

کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی با ترفند برنده شدن در قرعه‌‎کشی

سردار کارآگاه علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌ های سریالی از شهروندان تحت عنوان برنده شدن در قرعه کشی میلیاردی موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت. 
کد خبر: ۱۲۰۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 25 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان تحت عنوان برنده شدن در قرعه کشی میلیاردی موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سردار کارآگاه علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان تحت عنوان برنده شدن در قرعه کشی میلیاردی موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تحقیقات شبانه روزی را آغاز کردند و پی بردند، یک زن جوان با شیوه برنده شدن جایزه میلیاردی در قرعه‌کشی دست به اعمال مجرمانه زده و اقدام به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی از ۵۰۰ شهروند کرده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین و روش‌های علمی هویت متهم را شناسایی و در ادامه با اقدمات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه وی را در میدان شوش تهران ردیابی کردند.
 
سردار کارآگاه گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر و برای تحقیقات به اداره چهاردهم پلیس آگاهی منتقل کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد برنده شدن در قرعه‌کشی میلیاردی از ۵۰۰ فرد در نقاط مختلف تهران اعتراف کرد.
 
سردار کارآگاه گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست