بازدید 10378
۹
از متن قرارداد آزمون با رم بی‌خبرم اما او باید به جام ملت‌ها بیاید

نبی: قلعه‌نویی، نوراللهی را از تیم ملی خط نزده

نبی، که به سرپرستی تیم‌ملی و پاداش ها و حق ماموریت‌های ارزی و ریالی در سفرهای خارجی علاقه زیادی دارد، هنوز درباره پاداش جام جهانی و حواله خودروهای لاکچری جوابی به رسانه‌ها نداده است و عجیب اینکه در این موارد سوالی از او نمی‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ 24 November 2023

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال که با حفظ سمت سرپرست تیم ملی نیز هست، در یک برنامه تلویزیونی به سوالات مهمی در باره تیم ملی فوتبال، احمد نوراللهی، سردار آزمون و قلعه‌نویی پاسخ داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی محمدنبی اظهار داشت: خط قرمزی روی نام نوراللهی کشیده نشده است. احمد نوراللهی بازیکن با کیفیت و با اخلاقی است، اما این حرکت او بی‌احترامی و عدم‌رعایت نظم تیم ملی بود.

نبی افزود: نظم و قانون را در تیم ملی همه باید رعایت کنند، برای همین هم سرمربی او را کنار گذاشت. موارد دیگری داشته‌ایم که به دلایل انضباطی از تیم ملی کنار گذاشته شدند اما دوباره بازگشتند، آقای قلعه‌نویی خط قرمزی روی نام نوراللهی نکشیده و او از سرمایه‌های ماست اما حضور او به نظر سرمربی بستگی دارد.

 مهدی محمدنبی درباره عملکرد امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: زمان مقایسه سرمربی تیم ملی با دیگر مربیان نیست! هر بحثی را نباید به زبان بیاوریم. کاری نکنیم که تیم ملی در مسیر نادرست برود! 

 نبی، که به سرپرستی تیم‌ملی و پاداش ها و حق ماموریت‌های ارزی و ریالی در سفرهای خارجی علاقه زیادی دارد، هنوز درباره پاداش جام جهانی و حواله خودروهای لاکچری جوابی به رسانه‌ها نداده است و عجیب اینکه در این موارد سوالی از او نمی‌شود.

وی در پاسخ به ابهام درباره حضور سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا تصربح کرد: سردار آزمون حتما به تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا ملحق خواهد شد. از مفاد قرارداد سردار با رم مطلع نیستیم و آن محرمانه است اما با او صحبت کردیم. در مقررات فیفا آمده است که بازیکنان لژیونر باید در تیم‌های ملی‌شان حضور پیدا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
شما که راست میگی!!!!!
اگر نمی خواست نباید دعوتش میکرد روی سکو رفتن مختص بازیکن های جوان است امیر اشتباه کرد که ناشی از غرور کاذبش است
چرا باید امثال نبی سرپرستی تیم ملی را داشته باشد؟!!! که صرفاً برای اخذ دلارها به عنوان پاداش و ماموریت از تیم ملی عایدش می شود!!! سرپرست تیم بایستی از فوتبالیستهای پیشکسوت تیم ملی باشد که سالها زحمت کشیده . نه اتوکشیده ای مثل نبی!!!
امیدوارم مشکل نورالهی حل شود و به تیم ملی خدمت کند.
او باریکن بی سرو صدایی است و حتما کمک تبم ملی است.
هدف همه ما کمک به تیم ملی و شاد کردن مردم است و فرد مهم نیست.
میلاد سرلک را چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا نبی و تاج و دارو دسته هستند امیدی نداریم. به قول معروف به هیچ امیدی نیست.
این تیم ملی همان تیمی است که کیروش ساخته است . وهیچ کار خاص دیگری برای تیم ملی انجام نشده است.
سلام. به نظر من قلعه نوعی اشتباه میکنه که سرمایه بزرگی مثل احمد نور رو روی سکو میذاره و اونوقت به امثال پنگول پیر(امید ابراهیمی) بازی میده...
قلعه مرغی هم مثل کی‌روش از بازیکنانی که برانکو تربیت کرده خوشش نمیاد الانم که مربی تیم ملی شده الله بازیکنانی رو میاره که بیشترشون رو تو سال‌های گذشته با پول گرفتن به تیم های بزرگ آورده و داره دوباره پول میگیره که ترانسفرزیر بکنه ،خیلی کثیفه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار