بازدید 3337

درخواست فوری سردار سلیمانی از دستگاه دیپلماسی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فلسطینیان در طوفان الاقصی توانستند رژیم صهیونیستی را متحمل یک شکست تمام عیار کنند و در این ۵۰ روز توانستند در عرصه زمینی نیز این رژیم را شکست دهند.
کد خبر: ۱۲۰۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 24 November 2023

به گزارش تابناک، سردار «غلامرضا سلیمانی» در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: شجره طیبه الهی بسیج از سوی امام خمینی (ره) تاسیس شد و این شجره در دوران دفاع مقدس، منشا خدمات بزرگی بود و پس از دفاع مقدس، رهبر انقلاب این شجره طیبه را توسعه دادند؛ منظومه فکری معظم‌له بر مبنای حضور مردم در همه نقش‌آفرینی‌ها و مردم‌سالاری‌ها بود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج بیش از سه دهه توسعه پیدا کرد و اعتلای آن ادامه دارد؛ در بیانیه گام دوم، رهبر انقلاب دوره جدیدی برای بسیج تبیین شد. بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی، مردمی و پیش رونده، برنامه اعتلای خود را تنظیم کرد و با تایید رهبر انقلاب، در گام دوم در سراسر کشور ابلاغ شد.

وی با اشاره به برنامه گام دوم بسیج، گفت: مساجد به عنوان محور این حرکت و مردم به عنوان نقش آفرین تعریف شده‌اند که در ۲۲ هزار محله در سراسر کشور، در حال اجراست و امیدواریم با میدان‌داری مردم و با همه طرفیت‌های ملی، استانی و محلی، این سازماندهی‌ها به خوبی محقق شوند که در نهایت منجر به تحقق مردم‌سالاری دینی و تحقق دولت اسلامی شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مساجد باید کانون جوشش و حرکت جوانان و مردم شوند، تصریح کرد: رویکردهایی در بسیج در رهنموده‌های رهبر انقلاب تبیین و ترسیم شده است که از جمله این رویکردها می توان به جهاد خدمت، جهاد امیدآفرین و جهاد تبیین اشاره کرد که برای تحقق همه این رویکردها در سراسر کشور، برنامه‌ریزی صورت گرفته شده است.

وی جهاد خدمت را به عنوان یک گفتمان جدید عنوان کرد و گفت: امروز از ظرفیت‌های ۵۲ هزار گروه جهادی در سراسر کشور استفاده می‌شود؛ همچنین طرح‌های عمرانی و برطرف کردن تنش‌های آبی و غیره از جنبه‌های مهم این رویکرد محسوب می‌شوند.

سردار سلیمانی گفت: در موضوع امیدآفرینی نیز همه اقشار بسیج مخصوصا بسیج دانشجویان، دانش آموزان با برنامه‌های وسیع و گستردگی در همه ابعاد فرهنگی، علمی و فضای مجازی در حال تلاش هستند در کنار مردم در حل مشکلات نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه، بسیج را تشکیلات گسترده امید آفرین دانست و یادآور شد: در جهاد تبیین، یک شبکه گسترده از فعالان تبیین و روشنگری به عنوان بسیجیان با دانش سازماندهی شده‌اند که با استفاده از رسانه و فضای مجازی در حال انجام این جهاد هستند که ثمر آن را می‌توان در انتخابات پیش رو شاهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: این روزها ملت‌های جهان شاهد هستند که کشورهای استکباری و رژیم صهیونیستی، دست به کشتار مردم مظلوم غزه می‌زنند. همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، باید حماسه مردم فلسطین تبیین شود؛ یعنی هم اقتدار مردم غزه تبیین شود و هم مظلومیت آنها نشان داده شود.

وی تاکید کرد: فلسطینیان در طوفان الاقصی توانستند رژیم صهیونیستی را متحمل یک شکست تمام عیار کنند و در این ۵۰ روز توانستند در عرصه زمینی نیز این رژیم را شکست دهند؛ همچنین با شکست غول‌های رسانه‌ای نشان دادند که این رژیم چقدر ظالم و غاصب است.

سردار سلیمانی گفت: از دستگاه دیپلماسی درخواست داریم که پیگیر جنایات جنگی سران رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی