بازدید 4572
۲

دستگیری باند فساد اداری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین

سربازان گمنام امام زمان (عج) اعضای شبکه فساد اداری اقتصادی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین را دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۲۰۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ 24 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین؛ روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین اعلام کرد: با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عجل الله سپاه استان، شناسایی شبکه گسترده ارتشا و تبانی در معاملات دولتی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین از ابتدای امسال آغاز شد و طی چند ماه کار اطلاعاتی و جمع آوری ادله و مستندات قضایی، این شبکه مورد ضربه قرار گرفت.

در ادامه این خبر آمده است: با دستور مقام قضایی تاکنون سه نفر دستگیر شده اند.

در پایان سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اطمینان را به ملت ایران می‌دهد که همچون گذشته نسبت به منافع همه مردم در تمامی صنوف، حساس است و از هیچ گونه اقدام صیانتی پیرامون این موضوع چشم پوشی نمی‌کند.

از شهروندان تقاضا‌ می‌شود برای مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی و اداری برای  یاری رساندن به سربازان گمنام امام زمان عجل الله در سپاه هرگونه اخبار و گزارشات خود را با شماره تماس ۱۱۴ درمیان بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
متاسفانه اون روح درستکاری و اقناع که در گذشته بود با حس پول پرستی و قدرت عوض شده و مسری در بدنه اجتماع ،
با سلام و خداقوت. لطفا به این مورد هم ورود کنید
ابهام در پروژه مسکن فجر در اداره کل راه و شهرسازی زنجان
این پروژه چراغ خاموش در قالب مسکن ملی برای کارکنان این اداره در کوتاهترین زمان ممکن و بهترین نما و متریال ساخته شده است.
در لیست قرعه کشی متقاضیان عادی مسکن ملی اسمی از این پروژه نبود در حالیکه اگر واقعا مسئولین و کارمندان این اداره فاقد مسکن بودند باید همانند سایر متقاضیان در قرعه کشی شرکت می کردند .
عیان شدن وضعیت پروژه مسکن فجر و سواستفاده از موقعیت اداری این افراد، در حالی است که متقاضیان برخی پروژه ها بعد از گذشت ۴ سال و با فروش دار و ندارشان و واریز بیش از نیم میلیون هنوز یک واحد از پروژه رو تحویل نگرفتند و در حال حاضر این کوتاهی مسئولین موجب تجمع های متعدد متقاضیان مقابل این اداره شده است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست