بازدید 2393
۲

هشدار برخورد قاطع با سرقت‌های مسلحانه و تیراندازی‌ها

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر برخورد قاطع و سریع با سرقت‌های مسلحانه و همچنین تیراندازی‌های بی‌هدف تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۰۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 23 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در مراسم کلنگ‌زنی ۴۸۰ واحد منزل سازمانی نیروی انتظامی که امروز (۲ آذرماه) در اهواز انجام شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های فرمانده انتظامی، کمبود منازل سازمانی و ملکی همکاران ما در نیروی انتظامی و مرزبانی است. از نادر سازمان‌های مسلحی هستیم که رنج شدیدی از تعداد کم واحدهای سازمانی و ملکی می‌بریم.

وی افزود: بنا را بر این گذاشتیم که در فاصله زمانی دو ساله با همت فرماندهان و مدیران و نیز کمک دولت و مجلس و در مدت دو سال و نیم، ۱۰۰ هزار منزل سازمانی در کل کشور برای استفاده همکاران‌مان داشته باشیم.

رادان بیان کرد: در این خصوص سهم استان خوزستان و چند استان دیگر که معمولاً ماموریت‌خیز هستند، به صورت ویژه است. این سهم در ساخت را با اولویت استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، کردستان و آذربایجان غربی گذاشته‌ایم و چه در حوزه انتظامی و چه مرزبانی به سرعت و همت فرماندهان ساخته می‌شوند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز کلنگ ۴۸۰ واحد منزل سازمانی در اهواز زده شد. تلاش داریم کل سهم استان خوزستان در این دو سال و نیم محقق شود.

وی بیان کرد: مردم خوزستان از دو موضوع رنج‌ می‌برند و این رنج‌ مردم، رنج ما شده است؛ یکی بحث تیراندازی‌های بی‌هدف و بی‌نشان و دیگری موضوع سرقت‌های مسلحانه است.

رادان گفت: به همکاران به حکم قانون ابلاغ کردیم در هر دو مورد، هم سرقت‌های مسلحانه که در صحنه حاضر می‌شوند و درگیر می‌شوند و هم در خصوص کسانی که امنیت مردم را در تیراندازی‌هایی که رعب و وحشت ایجاد می‌کند دستخوش بازیگوشی خود می‌کنند، بسیار قاطع، تند و سریع برخورد کنند و همگان آثارش را خواهند دید. همه همکاران، این صحبت را به مثابه یک ابلاغ تلقی کنند و انجام دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کار از هشدار گذشته
عمل کنید
سریع و قاطع
بخدا اگر من کاره ای بودم حکم اغدام هرکسی را که دست به اسلحه ببرد( فرقی نمیکنه سرد یا گرم) حتی اگر منجر به قال نشه صادر میکردم
اگر اینکار انجام نشه دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه
واقعا از این هشدار ترسیدیم
چه هشداری؟ چه تذکری ؟ نیازی به به هشدار و تذکر نیس برابر قانون عمل شود همین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست