بازدید 2270

تاج: دستمزد ویلموتس پرداخت شده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی اشتباه کردیم. حقوق و دستمزد ویلموتس پرداخت شده و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.
کد خبر: ۱۲۰۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ 23 November 2023

 

به گزارش تابناک، مهدی تاج امروز(پنجشنبه) در گفت‌وگویی درخصوص اقدامات فدراسیون فوتبال برای حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: هم هتل و هم محل تمرین را پیش‌بینی کرده و پولش را پرداخت کرده‌ایم. همه کارها انجام و هزینه سنگین پرداخت شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی لژیونر ها در جام ملت‌های آسیا شرکت نمی کنند، خاطرنشان کرد: حضور در جام ملت‌ها هم برای بازیکنان خیلی موثر است و هم انگیزه‌ای برای آنهاست. برای کشورها هم اهمیت دارد. صحبت خاصی نشده و امیدواریم بتوانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره خروج دستگاه VAR از ورزشگاه نقش جهان، یادآور شد: این دستگاه مورد تایید مجموعه ما نبود. بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود، ممکن است با VAR باشد. البته داوران ما هم آموزش دیده‌اند و فیفا نیز مجوز استفاده را به ما داد.

وی یادآور شد: نظر همه مدیران باشگاه‌ها که به من مراجعه کردند این است اگر قانون رعایت سقف بودجه نبود، امسال هزینه‌ها در لیگ برتر به ۶ هزار میلیارد تومان می‌رسید.

تاج یادآور شد: در انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی اشتباه کردیم. رونده او مشابه برخی پرونده‌های دیگر است. بعضی از آنها را من و برخی را نیز استقلال و پرسپولیس اشتباه کرده‌اند. حقوق و دستمزد ویلموتس پرداخت شده و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.

وی تاکید کرد: در نامه فیفا هم مشخص و معین آمده این پول را پرداخت کرده اند. مالیاتی به او تعلق نمی‌گیرد که ما پرداخت کنیم. پیش از این یک عددی را قبلا اعلام کرده بودند که بخشی از آن را پرداخت کردیم و تمام این مبلغ نیز استرداد می‌شود زیرا طبق تلاش وکلای ما این مالیات باید توسط ویلموتس در کشور خودش پرداخت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی