بازدید 3541

اظهارات انسیه خزعلی روزنامه اصولگرا را شاکی کرد!

انسیه خزعلی، معاون امور زنان رئیس‌جمهور اخیراً از لزوم آموزش به زنان طلبه برای ورود به عرصه فیلم و بازیگری سخن گفته که بازتاب‌های زیادی نیز داشته است.
کد خبر: ۱۲۰۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 20 November 2023

به گزارش تابناک، روزنامه جوان نوشت:ایشان گفته است: «وقتی زنان طلبه هستند چرا ما باید اسیر سلبریتی‌‎ها باشیم. زنان طلبه‌ای که در عرصه‌های هنری مانند ساخت فیلم، بازیگری و فیلمنامه استعداد دارند، معرفی شوند تا آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.»

نگاه معاون محترم امور زنان ریاست جمهوری به مسئله سلبریتی‌ها نشان می‌دهد ایشان مانند بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب دغدغه‌های مشترک و درستی دارند، اما راه‌حلی که ارائه داده‌اند تا حدود زیادی غیرکارشناسانه به نظر می‌رسد.
بازیگری و به‌ویژه فیلمسازی و فیلمنامه‌نویسی مقوله‌ای است که نیاز به آموزش‌های حرفه‌ای دارد که اساساً نظام آموزشی کشور در این زمینه دچار ضعف و کاستی‌های جدی است. اصولاً مشکل کار این نبوده و نیست که فیلمسازان یا فیلمنامه‌نویسان ما از میان طلبه‌ها نبوده‌اند؛ چه بسیار طلبه و طلابی که با ورود به ساحت سینما دچار فضای پدیده‌ای غربی، چون سینما شده‌اند و به مرور تن به استحاله داده‌اند که مصادیق آن بسیار است.

سینما در ایران در برهه‌های مختلف مانند اژد‌هایی دهان باز کرده و بسیاری از نیرو‌هایی را که با انگیزه‌های خوب وارد این ساحت شده‌اند به کام خود کشیده است.
راهکار سلبریتی‌ها در ایران را باید در ضعف مدیریت‌های فرهنگی جست‌وجو کرد که در طراحی‌ساز و کار‌هایی که بتواند فضای عمومی کشور را مدیریت کند، دچار غفلت و کم‌کاری هستند، وگرنه در صورت اصلاح نشدن فضای عمومی سینما و تئاتر هر طلبه‌ای که به این فضا ورود می‌کند، می‌تواند به سرعت به جایگاهی برسد که شاید خود نیاز به مددرسانی داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۲
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
موقعی که زنان را از یک سری مشاقل و منصب ها و مسئولیت ها منع کرده اند و گوش شنوا و همراه با درک و فهم و بصیرتی نیست، اوضاع همین می شود، فقط تقلید کرورکورانه، که مبادا برچسب آنتی فمینیسم بخوریم!!! در آلمان، در فرانسه، انگلیس و امریکا و . . . .هم اوضاع و سطح فکر نسوان منتصب هیمن است!!!
اقازاده چطورند؟ زنان کانادایی رو‌ارشاد می کنند؟
بهترین جواب را پرویز پرستویی داده
انقدر این طرح مسخره هست که ادمی واقعا هنگ میکنه ،اخه یعنی در تمام زمینه های امور بانوان موفق وتوانمند بودی که رفتی یک طرح من دراوردی ومزخرفی که بصورت پنهان باعث ریزش در حریم حوزه های علمیه میشه را مطرح میکنی ؟ وقتی شما حجاب استایل را دارید به سخره میکیرید وفورا اقایان دلواپس میان واهذاف نهفته و بقول خودش مخرب حجاب استایلها را در انتن میگه این خانم با سواد اندکش فکر عواقب این طرح کرده؟
کمبود پرستار است طلاب زن و مرد بروند در بیمارستان‌ها به بیماران خدمت کنند
وقتی جهادی انقلابی مکتبیها فیلتر فروشی کنن خب فیلمم میتونن بازی کنن تازه کی بهتر از اینا فیلم بازی کرده تا کنون ؟
تورو خدا همه چیزو با همه چیز قاطی نکنید. هر شغلی شانیت خودشو داره و الزامات خودشو داره. این مدیرهای خلق الساعه باید دانش اجتماعی و سواد فرهنگی داشته باشند تا بتونند سنجیده نظر بدهند.
مملکت گل و بلبلی داریم...
زنان‌طلبه‌وظیفه‌خودشون‌راانجام‌بدهند
بازیگری‌پیشکش
عجب‌جوک‌هایی‌این‌روزها‌می‌شنویم
واکنش‌من ??
بخدا این تفکر مال قبل از عصر حجر است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست