بازدید 7916
۹

رد رشوه ۲ میلیارد ریالی توسط مأموران وظیفه‌شناس

فرمانده انتظامی لرستان از رد رشوه دو میلیاردریالی توسط مأموران وظیفه‌شناس پلیس اطلاعات شهرستان دلفان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰ 20 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار یحیی الهی در سخنانی، اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان دلفان در پی دریافت خبر مبنی بر نگهداری عرضه و فروش مواد مخدر از نوع هروئین توسط فردی به هویت معلوم باتوجه‌به وجود نارضایتی‌های فراوان دراین‌خصوص و وصول چند بار اخبار فروش مواد مخدر صنعتی توسط یاد شده موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات اطلاعاتی محل و مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی به آدرس موردنظر اعزام و مقدار ۴۰۰ گرم هروئین از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه حین عملیات دستگیری، متهم برای چشم‌پوشی پلیس و فرار از روند قانونی مبلغ دو میلیارد ۲۹۸ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال وجه نقد به‌عنوان رشوه به مأموران پلیس پیشنهاد داد، گفت: مأموران باعزت نفس و صحت عمل با تشکیل پرونده متهم را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سردار الهی، ضمن قدردانی از صحت عمل مأموران پلیس، از مردم خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۹
دمش گرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
اعدامش کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
بله واقعا . خدا سلامت و عاقبت بخیر کنه همه انسان های خوب و حلال خور و کاردرست رو. بچه هایش عصای دستش باشن الهی
با سلام و احترام
هر چند اعلام این نوع رفتارهای عالی، بسیار قابل احترام است ولی آیا مواردی بوده است که پرسنل فداکار ما رشوه پذیرفته باشند که این یک مورد خلاف رشوه، خیلی پوشش داده می شود؟ آیا به سایرین که سالهاست زیر بار رشوه نمی روند بر نمی خورد؟
خداییش خیلی کم بوده طرف اختلاس میکنه دیگه کم کمش 3 هزار میلیارد تومان بعد رشوه میده 200 میلیون
درود بر شرف شما ؛پول کثیف است.مقتدرباش
خوشبختانه طرف ما رشوه دادن و رشوه گرفتن مرسوم نیست و واقعا ماموران پاکدستی داریم . اما اگر اشنایی گیر میاورد با ریش سفیدی بهتر میتونست کارش رو راه بندازه?
دو میلیون ریال پوله؟
3 کیلو گوشت
یا
15 کیلو برنج
یا
3 کیلو پسته
اسم رشوه رو خراب نکنید تر و خدا
رشوه دیگه زیر 500 میلیون رشوه به حساب نمیاد.
مسولین محترم بدون هماهنگی وبطور نامحسوس بیاند هرمزگان شهرستان جاسک لیردف روستا اکویی یا کرتی خور میدانی یا راپچ انجا پاکدشتی زیاد است... اکثرا بچه‌ها جان برکفان نیروهای دریابانی و نیروهای انتظامی پادکدست وجان بر کف اند. تک وتوکی پیدا میشه باعث بدنامی مخلصین وطن می‌شوند...خدا قوت بر کسانی که نان حلال بر سر سفرشان می‌برند...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار