بازدید 7459
دو روز پول دیر شود که نباید اعتصاب کنند

پروین: یحیی برود که کی را به پرسپولیس بیاورند؟

درویش تمام نیروی خود را روی تیم بزرگسالان گذاشته است و برای تیم‌های پایه هزینه نکرده است. اگر دو روز هم بد قولی می‌کند، بازیکنان نباید اعتصاب کنند. اگر آنها هم چنین تصمیمی بگیرند، گل‌محمدی نباید چنین اجازه‌ای بدهد.
کد خبر: ۱۲۰۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ 18 November 2023

 علی پروین سکوتش را در ماجرای اختلافات اخیر پرسپولیس شکست و جانب سرمربی تیم را گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ اسطوره باشگاه پرسپولیس امروز در گفت‌وگویی در واکنش به این پرسش که آیا با رضا درویش و یحیی گل‌محمدی برای حل اختلافات آن‌ها صحبتی کرده است یا خیر؟ گفت: بله! صحبت کرده‌ام و فکر می‌کنم دیگر اختلافات حل شده است. این مسائل در همه تیم‌ها وجود دارد. ان‌شاءالله پرسپولیس با چند برد دل هواداران را شاد خواهد کرد.

او درباره اظهارات مرتضی فنونی‌زاده که عنوان کرده بود گل‌محمدی باید استعفا بدهد گفت: آن‌ها هم نباید این حرف‌ها را بزنند. با یک باخت که نمی‌شود بگویید مربی برود. اصلا یحیی گل‌محمدی برود، چه کسی بیایید؟

پروین در ادامه در پاسخ به سوالی درباره نتایج اخیر پرسپولیس که منجر به جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان از سوی باشگاه شد هم گفت: دو مساوی و یک باخت در فوتبال طبیعی است. حواشی و مشکلات حل شده و شنیده‌ام بازیکنان سرحال هستند تا برابر النصر به برتری برسند. امیدوارم با کسب چند نتیجه خوب باشگاه جریمه ۱۰ درصدی را هم ببخشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد رضا درویش هم گفت: او همه تلاشش را انجام داده تا بهترین شرایط را برای تیم فراهم کند. فراموش نکنید در این شرایط پول فراهم کردن واقعا سخت است. درویش هم در این شرایط خوب کار کرده که توانسته هم بخشی از قراردادهای امسال بازیکنان و هم بخشی از آپشن‌های پارسال را پرداخت کند. الان درویش تمام نیروی خود را روی تیم بزرگسالان گذاشته است و برای تیم‌های پایه هزینه نکرده است. اگر دو روز هم بد قولی می‌کند، بازیکنان نباید اعتصاب کنند. اگر آنها هم چنین تصمیمی بگیرند، گل‌محمدی نباید چنین اجازه‌ای بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار