بازدید 4612
۵
زنوزی توان پرداخت حق فسخ را ندارد

عزل ۱۰۰میلیاردی خمز؛ تراکتور به خودش مهلت داد!

کد خبر: ۱۲۰۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ 18 November 2023

خروجی جلسه محمدرضا زنوزی با خمس طبق انتظار بود و تراکتور به این مربی اسپانیایی تا نیم‌فصل مهلت داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مدیران باشگاه تراکتور که می‌دانند به دلیل بند فسخ یک میلیون یورویی، قطع همکاری با خمس بیش از 100 میلیارد تومان برای آنها هزینه خواهد داشت، در نشست با این مربی مسائل مختلفی همچون صحبت‌های اخیر او درباره نقل‌و‌انتقالات و همچنین ترکیب تیم در بازی‌های مختلف و دیگر نگرانی‌های خود را مطرح کردند و در نهایت به این مربی تا نیم‌فصل فرصت دادند تا نتایج و عملکرد تیم را بهبود ببخشد.

باشگاه تراکتور در زمان تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی بندی در قرارداد او گنجانده که براساس آن در صورت قطع همکاری از سوی باشگاه،‌ باید غرامت «یک میلیون یورویی» به این مربی پرداخت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حالا یورو رو چند حساب کردی
باشگاه تراکتور در زمان تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی بندی در قرارداد او گنجانده که براساس آن در صورت قطع همکاری از سوی باشگاه،‌ باید غرامت «یک میلیون یورویی» به این مربی پرداخت شود.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هیچ آدم عاقلی این کار را میکند ؟ دوتا هندوانه میخریم اولی را به شرط چاقو میگیریم بعد شما یک مربی دست چندم را میاری و تازه برای فسخ قراردادش 100/000/000/000 تومان خسارت میزاری ؟ خوب اگر این بنده خدا از فردا بگیره تو خانه اش بخوابه و کاری نکنه هم که شما مجبور به اخراجش هستی و پرداخت این رقم نجومی باضافه جرایم دیگر !
فساد که میگن همینه دیگه !
یک میلیون یورو 55 میلیارد می شود نه یکصد میلیارد
پاسخ ها
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
به قیمت یک ماه دیگه هست
نمی دونم چرا این بندها را می زارند. شک نکنید پای دلالها تو میان . درصد می گیرند . با مربی و دلال و باشگاه هماهنگ هستند . البته کل باشگاه ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم