بازدید 7020

هدیه ژاپن به نوجوانان ایران؛ مراکش جای اسپانیا

طبق جدول طراحی شده از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) تیم نوجوانان ایران تنها در صورتی که تیم سوم از گروه D صعود نمی‌کرد، در دور یک شانزدهم نهایی با اسپانیا برخورد داشت
کد خبر: ۱۲۰۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ 18 November 2023

شاگردان حسین عبدی با کسب ۶ امتیاز و فقط به خاطر تفاضل کمتر پس از تیم‌های انگلیس و برزیل در جایگاه سوم گروه C قرار گرفتند و به دور یک‌شانزدهم نهایی رسیدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبق جدول طراحی شده از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) تیم نوجوانان ایران تنها در صورتی که تیم سوم از گروه D صعود نمی‌کرد، در دور یک شانزدهم نهایی با اسپانیا برخورد داشت ولی با توجه به اینکه ژاپن از این گروه صعودش را به‌عنوان تیم سوم قطعی کرد شاگردان حسین عبدی رودرروی مراکش قرار خواهند گرفت.

طبق برنامه اعلام شده تیم فوتبال نوجوانان ایران باید چهار روز دیگر (سه‌شنبه) در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سورابایا اندونزی و از ساعت ۱۵:۳۰ (به وقت تهران) مقابل تیم مراکش صف‌آرایی خواهد کرد.

اسپانیا در رده پایه قطعا تیم قدرتمندی است و شانس با بچه‌های ایران یار بود که به این تیم نخوردند، البته در رده سنی نوجوانان، مسابقات چندان به نام کشورها گره نخورده و مراکش که در جام جهانی قطر به نیمه نهایی هم رسید، ممکن است حریفی سخت تر از اسپانیا برای شاگردان عبدی باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست