بازدید 7939
جام جهانی زیر هفده سال در اندونزی؛

صعود نوجوانان و برخورد به مراکش در دور حذفی

ملی‌پوشان ایران با پیروزی پر گل مقابل نیوکالدونیا به عنوان تیم سوم راهی مرحله حذفی جام جهانی زیر ۱۷ سال شدند تا به مصاف مراکش بروند.
کد خبر: ۱۲۰۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹ 17 November 2023

تیم نوجوانان ایران در آخرین بازی در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال مقابل نیو کالدونیا به برتری پر گل پنج بر صفر دست پیدا کرد تا به عنوان تیم سوم راهی حذفی این رقابت‌ها شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم نوجوانان ایران امروز (جمعه) در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال رودرروی نیو کالدونیا قرار گرفت.

قضاوت این مسابقه را «ایوو نیگل مندز چاوز» اهل کشور بولیوی با کمک‌های «کارلوس آلبرتو» و «روگر اورلانا آپازا» بر عهده داشتند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران در اولین بازی خود در این رقابت‌ها یک نتیجه شگفت انگیز و ناباورانه مقابل برزیل داشتند و با یک کامبک ‌‏معجزه‌آسا در نیمه دوم مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بر داشتند.ملی‌پوشان ایران در بازی دوم و یک بازی نزدیک با گل دقیقه ۹۰ شکت خوردند تا بازنده‌ای سربلند لقب بگیرند.

شاگردان حسین عبدی که با یک تساوی مقابل نیو کالدونیا صعودشان را به مرحله حدفی حتمی می‌کردند از همان دقیقه اول بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند تا با با برتری پُر گل شانس صعود به‌عنوان صدرنشین یا تیم دوم را هم به دست بیاورند.

ملی‌پوشان ایران با پیروزی پر گل مقابل نیوکالدونیا به عنوان تیم سوم راهی مرحله حذفی جام جهانی زیر ۱۷ سال شدند تا به مصاف مراکش بروند.

در دیگر دیدار این گروه تیم نوجوانان برزیل در یک بازی حساس به مصاف انگلیس رفت. این بازی با برتری ۲ بر یک زردپوشان سرزمین قهوه به پایان رسید.

با این نتیجه تیم انگلیس به عنوان تیم اول، برزیل تیم دوم و ایران تیم سوم جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی زیر ۱۷ سال را به دست آوردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست