بازدید 2693
۳

بمباران و تخریب کامل خانه اسماعیل هنیه در غزه

ارتش رژیم اسرائیل از بمباران خانه «اسماعیل هنیه» در اردوگاه «الشاطی» در غزب غزه و تخریب کامل آن خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 16 November 2023

به گزارش تابناک؛ ارتش رژیم اسرائیل امروز (پنج‌شنبه) در چهل و یکمین روز جنگ از بمباران خانه «اسماعیل هنیه» در اردوگاه «الشاطی» در غزب غزه و تخریب کامل آن خبر داد.

به گزارش روسیا الیوم، سخنگوی ارتش اشغالگر قدس گفت که جنگنده‌های این رژیم شب گذشته خانه اسماعیل هنیه را بمباران کردند؛ هرچند هنیه سال‌هاست که در خارج غزه به سر می‌برد با این حال به ادعای او خانه اسماعیل هنیه محل برگزاری نشست‌های مقامات حماس بوده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل همچنین مدعی شد که نیروهای ویژه تیپ «ناحال» در جریان ورود به اردوگاه الشاطی، مقادیری سلاح و مهمات وابسته به نیروی دریایی حماس و همچنین تجهیزات غواصی کشف و منهدم کردند.

او افزود: «تیم رزمی تیپ چتربازان ارتش اسرائیل طی درگیری‌ها، ابزارهای مختلفی از جمله کمربند انفجاری، بشکه‌های انفجاری، گلوله‌های آرپی جی، گلوله‌های ضد تانک و اسناد اطلاعاتی را پیدا کردند».

اشغالگران تاکنون دو مرتبه دو خانه اسماعیل هنیه را در غزه بمباران کرده‌اند؛ یکی در ۲۵ مهر ماه که جنگنده‌های اسرائیلی خانه او را در محله «الشیخ رضوان» در غزه، بمباران کردند که در این حمله هوایی، ۱۴ نفر به شهادت رسیدند و چند نفر هم زخمی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
به ایرانیها چه مربوط
نتیجه درگیری غلط و بد موقع
هنیه که قطره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار