بازدید 2481
۳

رئیسی: مردم غزه قطعا پیروز جنگ نابرابر هستند

رئیس جمهور در جمع مردم شهرکرد گفت: دست انتقام الهی از دست مردم غزه بیرون خواهد آمد و رژیم کودک کش صهیونیستی را از بین خواهد برد.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ 16 November 2023

به گزارش تابناک، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز در دیدار مردمی در مصلی بزرگ شهرکرد با اشاره به حوادث غزه اظهار کرد: اراده الهی بود تا موسی بیاید و امت موسی شکل بگیرد دست الهی از آستین موسی بیرون آمد و امت الهی شکل گرفت دست.

وی تصریح کرد: انتقام الهی از دست مردم غزه بیرون خواهد آمد و رژیم کودک کش صهیونیستی را از بین خواهد برد، حمایت مردم ایران از مردم فلسطین حمایت از حق است، صف مردم ایران صف شرافت است که قطعاً باعث پیروزی است.

  رئیسی بیان داشت: خرسندم که در جمع مردم چهارمحال و بختیاری هستم از استقبال مردم شهرکرد تشکر می‌کنم. رئیس جمهور یادآور شد: این موضوع که که شهدای بیشماری از این استان تقدیم انقلاب شده، نشان صدق و ایستادگی مردم و مقاومت آنان است.

وی با بیان اینکه عشایر، بختیاری‌ها، ترک‌ها و فارس‌ها در این خطه نشان دادند که پایبند به ولایت هستند، ادامه داد: خدمت به مردم برای همه کسانی که در کسوت خدمتگزاری در استان و کشور هستند، جایگاه رفیعی دارد، آنچه در این مدت، در چهارمحال و بختیاری انجام شد یک کار جهادی بود.

رئیسی با اشاره به اینکه سرعت کار در طرح‌هایی که عمر آن‌ها به ۱۴ سال می‌رسید طی این دو سال ۱۴ برابر شد، گفت: امروز آنچه در سفر قبل درخصوص آبرسانی در چهارمحال و بختیاری که استانی با آب فراوان، مراتع، معادن و دارای ظرفیت‌های بسیار خوب است انجام شده.

رئیس جمهور با بیان اینکه درحال حاضر ۶۵ درصد از تنش‌های آبی در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری با بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی حل شده و بقیه در دست اجرا است خاطرنشان کرد: در ۱۱۷ روستا در چهارمحال و بختیاری مشکل آبرسانی حل شد، در کشور رفع تنش آبی ۱۰ هزار روستا هدف‌گذاری شده که مشکل ۳ هزار و ۵۰۰ روستا رفع شده است و در حال حاضر در کشور تنش آبی نداریم.

وی یادآور شد: آنچه که باید انجام شود، مدیریت منابع آب است، طرح آبرسانی قمربنی‌هاشم که پیش از این با هزینه کمتری صورت می‌گرفت امروز با ۱۳ هزار میلیارد تومان صورت گرفت و به بهره‌برداری رسید.

رئیسی با اشاره به مسئله صنعت در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این حوزه سرمایه‌گذاری هشت برابر افزایش یافته و ۶۸ واحد صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل به چرخه تولید باز گذشته است اما به این قانع نیستیم.

رئیس جمهور گفت: یکی از نگرانی‌های همیشگی مردم چهارمحال و بختیاری بیکاری بود که آمار نشان می‌دهد نرخ بیکاری در این استان در حال کاهش است و بخش قابل توجهی از مصوبات دور اول سفر به چهارمحال و بختیاری انجام شده و بخش باقیمانده در حال اجرا است که باید با قوت پیگیری شود.

وی بیان داشت: صادرات غیرنفتی در چهارمحال و بختیاری رشد ۲۰۰ درصدی داشته که بسیار اهمیت دارد، بهره‌برداری از ۴ هزار مسکن در سطح استان در دستور کار است و این کار به‌عنوان نهضت تولید مسکن با قوت دنبال می‌شود.

رئیسی افزود: مردم با قومیت‌های مختلف در این استان در عرصه‌های گوناگون امتحان خود را پس دادند، کار این مردم باید بدون فساد و روابط ناسالم در سریع‌ترین زمان ممکن و با دلسوزی انجام شود.

رئیس جمهور گفت: شهدا و جانبازان برای کشور قدرت ایجاد کردند، صنایع نظامی برای کشور قدرت ایجاد کرده است تا جایی که کسی نمی‌تواند حمله به ایران را در ذهن خود بیاورد، اما همانگونه که صنایع نظامی ایجاد قدرت کرده است، توسعه اقتصادی، منابع انسانی، علم و فناوری و… نیز برای کشور قدرت ایجاد می‌کندف اگر لازم باشد چندین به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنم تا مشکل آن حل شود.

وی هدف دشمنان را مأیوس کردن مردم عنوان و خاطرنشان کرد: باید با همه وجود امید را در دل مردم به‌ویژه جوانان ایجاد کنیم و کسی اجازه ناامیدی ندارد چراکه آینده بسیار روشن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳
جنگ انسان کش است .هر دو طرف بازنده هستند . بشریت نیز بازنده است که توان توقف جنگ را ندارد بلکه دامن هم میزند
فعلا که اسراییل غزه را شخم میزند
تا ببینیم چه بازی کند روزگار
با این حرفها واقعیت تغییر نخواهد کرد. پس بنابراین به جای لجبازی و پس زدن حقایق پذیرای واقعیت باشید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست