بازدید 17460

در دیدار فرماندهان نظامی با ابراهیم رئیسی چه گذشت؟

رییس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی در دیدار با ابراهیم رئیسی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۰۵۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 22 June 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرلشکر حسن باقری و فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزیر دفاع و جمعی از فرمانده عالی رتبه نظامی کشورمان صبح امروز سه ‎شنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی دیدار کردند.

فرماندهان ارشد نظامی در این دیدار ضمن تبریک پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بر آمادگی نیروهای مسلح برای کمک به دولت جدید و ارتقاء توانمندی های جمهوری اسلامی در عرصه ‎های مختلف و شکل گیری ایران قوی تأکید کردند.

سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار از ابراز محبت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان نظامی تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد با به کار گیری همه توانمندی‌های موجود در کشور، شرایطی بهتر از گذشته در انتظار مردم ایران باشد.

پیش از این نیز فرمانده کل سپاه پاسداران و اعضای شورای فرماندهی سپاه و همچنین رئیس نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان ارشد این نیرو در دیدارهای جداگانه با حضور در دفتر رئیسی، انتخاب او از جانب ملت را تبریک گفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر