بازدید 5265

واکنش نیمار به شایعه فسخ قراردادش به الهلال

نیمار ستاره برزیلی الهلال با وجود مصدومیتش و وداع با ادامه فصل، قصد ترک الهلال را ندارد و در حال حاضر روی حضور در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ و بعد از ان حضور در لیگ عربستان در فصل ۲۵-۲۰۲۴ تمرکزدارد.
کد خبر: ۱۲۰۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ 14 November 2023

 به گزارش تابناک، نیمار در روز‌های اخیر تحت عمل جراحی قرار گرفته بود. این بازیکن در اردوی تیم ملی برزیل دچار مصدومیتی شدید شد و با ادامه فصل وداع کرد. این بازیکن باید هشت تا ده ماه به ریکاوری بپردازد. الهلال قرار است که برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی، این بازیکن را از لیست خود خارج کند تا بتوانند بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرند. از طرفی شایعاتی در مورد فسخ قرارداد الهلال با نیمار نیز وجود داشته است.

حالا نیمار در پیامی در شبکه اجتماعی اکس به شایعات واکنش نشان داده است، پیامی که نشان می‌دهد که او قصد ترک الهلال را ندارد. ستاره برزیلی در این پیام خطاب به هواداران الهلال نوشته است:" با احساسات صادقانه شما تحت تاثیر قرار گرفته ام... به زودی شما را خواهم دید تا این داستان ادامه پیدا کند. "

نیمار این پیام را در پاسخ به انتشار تصاویر روز معارفه اش توسط باشگاه الهلال به اشتراک گذاشته است. نیمار در تابستان گذشته با ۹۰ میلیون یورو از پی اس جی به الهلال پیوست تا به گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان تبدیل شود.
 

 

منبع:فوتبالی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی