بازدید 1857

انهدام شبکه فعال قاچاق سلاح و مهمات شرق کشور

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک شبکه قاچاق سلاح جنگی که به صورت گسترده در شرق و جنوب شرق کشور فعالیت داشت خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۶ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۲۰۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 13 November 2023

 

 
به گزارش تابناک،دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج در مصاحبه اي ،از انهدام یک شبکه قاچاق سلاح جنگی که به صورت گسترده در شرق و جنوب شرق کشور فعالیت داشت خبر داد و گفت:در این رابطه 36قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری کشف و ضبط گردید.
امید رضایی در تشریح جزیات این خبر اظهار داشت:پس از انجام یکسری اقدامات فنی و منسجم اطلاعاتی، اعضای این شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره کل اطلاعات استان کرمان مورد شناسایی قرار گرفتند.
 
وی اعلام کرد: سحرگاه امروز و با دستور قضایی ضربه به باند مذکور در دستور کار دادستانی و نیروهای امنیتی قرار گرفت و دریک عملیات غافلگیرانه سه نفر از سرکردگان اصلی دستگیر شدند.
 
این مقام قضایی خاطرنشان ساخت: قاچاقچیان این محموله سلاح را از مرزهای شرقی وارد کشور می نمودند و قصد توزیع در استان های عمقی کشور را داشتند.
 
گفتنی است، مبارزه بی امان با باندهای قاچاق سلاح و مهمات در دستور کار دستگاه قضایی،امنیتی و انتظامی استان کرمان قرار دارد و طی چندماه گذشته چندین محموله بزرگ سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی