بازدید 1826

تداوم آلودگی هوای پایتخت برای گروه‌های حساس

کیفیت هوای تهران برای پنجمین روز متوالی در وضعیت نارنجی (ناسالم برای گروه‌های حساس) قرار گرفته و در این شرایط نیاز است بیماران قلبی، تنفسی از حضور در اماکن عمومی و فضای باز خودداری کنند.
کد خبر: ۱۲۰۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 13 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای تهران صبح دوشنبه بر روی عدد ۱۰۷ (ناسالم برای گروه‌های حساس) قرار دارد که در این شرایط به بیماران قلبی و عروقی، کودکان و زنان باردار توصیه می‌شود از تردد و فعالیت در فضای باز خودداری کرده و در صورت لزوم حتما ماسک بزنند.

چهار منطقه در وضعیت قرمز

همچنین شاخص آلودگی هوا در ایستگاه‌های پیروزی منطقه ۱۳، بوستان قایم منطقه ۱۸، شهرداری منطقه ۱۹ و پارک سلامت منطقه ۱۷ در وضعیت قرمز (آلوده برای همه) قرار دارد و ایستگاه های تربیت مدرس منطقه ۶، ستاد بحران منطقه هفت، شادآباد منطقه ۱۸، شریف منطقه ۲، شهرداری منطقه ۱۱ و ۲۱، پارک شکوفه منطقه ۱۴، دانشگاه تهران منطقه ۶، دانشگاه علم و صنعت منطقه چهار، شهرداری منطقه ۱۵، فرمانداری ری منطقه ۲۰ و همچنین شهرک چشمه در منطقه ۲۲ در وضعیت نارنجی (آلوده برای گروه های حساس) قرار دارد.

براساس این گزارش، شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته نیز روی شاخص عدد ۱۱۴ قرار داشت و برای گروه‌های حساس ناسالم بود.

از ابتدای سال جاری تا امروز هشت روز هوای پاک، ۱۷۰ روز هوای قابل قبول، ۵۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و پنج روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

گفتنی است، شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی